Det nye layout
Du læser en tråd i debat > madital.dkAnonym
re: Det nye layout
de gange jeg har været logget på på skolen har jeg også sørget for at sidde så folk ikke kan se skærmen - af samme grund.
14 år27. januar 2010 kl. 20:52
Lone
administrator
administrator
Tak for tilbagemeldingerne på både layout og visning af vægten.
Jeg har ligeledes modtaget de modsatte kommentarer om, at det er godt, at vægten er gjort så stor.
Jeg håber, at der er flere, som vil deltage i denne debat - så det er hermed opfordring til at give et par ord videre angående vægtangivelserne ude i højre side :-)
Mvh Lone
Jeg har ligeledes modtaget de modsatte kommentarer om, at det er godt, at vægten er gjort så stor.
Jeg håber, at der er flere, som vil deltage i denne debat - så det er hermed opfordring til at give et par ord videre angående vægtangivelserne ude i højre side :-)
Mvh Lone
14 år28. januar 2010 kl. 19:29
Frandsen1987 (slettet)
for mig virker det som en motivationsfaktor. Jeg kan jo ikke undgå at se det, hver gang jeg er på siden, og hver gang tænker jeg det er for pinligt, det må jeg have gjort noget ved.
Så jeg synes klart den skal blive :)
Så jeg synes klart den skal blive :)
14 år28. januar 2010 kl. 22:35
Bøge (slettet)
Jeg vil gerne give mit besyv med i denne debat, og jeg er en af dem der gerne vil undvære at have tallet stående i højre side, så alle og enhver ka se det.
Jeg behøver det ikke som motivationsfaktor eller andet, jeg kender udmærket det tal ;0)
mvh
Bøge
Jeg behøver det ikke som motivationsfaktor eller andet, jeg kender udmærket det tal ;0)
mvh
Bøge
14 år29. januar 2010 kl. 11:03
anzhomg (slettet)
jeg har det ærlig talt også lidt dårligt over at det står der så alle kan se det.
har flere gange oplevet at folk lige er kommet hen for at se, hvad jeg laver, hvor jeg helt febrilsk har forsøgt at dække over tallet eller lukket siden ned.
jeg syntes det er ubehageligt (:
har flere gange oplevet at folk lige er kommet hen for at se, hvad jeg laver, hvor jeg helt febrilsk har forsøgt at dække over tallet eller lukket siden ned.
jeg syntes det er ubehageligt (:
14 år29. januar 2010 kl. 19:25
bruger slettet
Jeg synes det er okay det står der....alle kan jo godt se at jeg ikke er en sylfide, så at de ved hvad jeg præcist vejer generer mig ikke....synes som en anden nævner, at det er en motivationsfaktor. Når mine unger siger: Orv mor, hvor vejer du meget, får jeg jo kun endnu mere lyst til at tabe mig, og dem fra skolen kan bare kigge....så kan jeg måske forhindre dem i at blive som mig ;-)
Vh Karin
Vh Karin
14 år29. januar 2010 kl. 22:07
bri (slettet)
hvor vægten står og om det er store eller små tal er underordnet for mig, jeg er ikke på denne side på arbejdet, det gør jeg hjemme når jeg har fri.
14 år7. februar 2010 kl. 11:22
bruger slettet
Hejsa
Jeg er ikke fan af at vægten står med så store tal i højre side.
Tilbage med det gamle - tak
Anom
Jeg er ikke fan af at vægten står med så store tal i højre side.
Tilbage med det gamle - tak
Anom
14 år7. februar 2010 kl. 13:47
angelique (slettet)
Jeg elsker det store nye tal. Det gør mig glad at se det falder og samtidig motiverer det mig osse til at tabe mig mere når jeg hele tiden bliver mindet om min vægt.
Kunne man evt få en funktion under profil hvor man kunne vælge om man ville have tallet i stor eller lille? Det er jo ærgeligt at der er nogen der ligefrem får det dårligt og skammer sig over at andre kan se deres vægt og man ved jo at andre glor på hva man laver fordi folk bare er så nysgerige :)
Kunne man evt få en funktion under profil hvor man kunne vælge om man ville have tallet i stor eller lille? Det er jo ærgeligt at der er nogen der ligefrem får det dårligt og skammer sig over at andre kan se deres vægt og man ved jo at andre glor på hva man laver fordi folk bare er så nysgerige :)
14 år7. februar 2010 kl. 23:29
Først vil jeg sige at det nye format er superflot, meget bedre end det gamle :)
Har dog en lille bøn: Er der muligt at fjerne /formindske de kæmpe bogstaver vægten står med ude i højre hjørne når man er logget ind? Det er ikke særlig behageligt at folk der går rundt stuen/kontoret eller hvor det måtte være, kan se ens vægt :(