#2 af Lone (administrator)
Hvor aktiv - kJ/kcal
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Hvor aktiv - kJ/kcal
Du kan se under Info>motion, hvad programmet præcist beregner for din forbrænding.
Prøv at indtaste en hel dag en enkelt gang, hvis du ikke benytter motionsindtastningerne. Her kan du se, hvad udregningerne siger, og du har et bedre vurderingsgrundlag for, hvad din gennemsnitlige forbrænding ligger på.
Håber du kan bruge dette svar.
Mvh Lone
Prøv at indtaste en hel dag en enkelt gang, hvis du ikke benytter motionsindtastningerne. Her kan du se, hvad udregningerne siger, og du har et bedre vurderingsgrundlag for, hvad din gennemsnitlige forbrænding ligger på.
Håber du kan bruge dette svar.
Mvh Lone
14 år28. januar 2010 kl. 19:25
Anonym
det hjælper desværre ikke, for selvom jeg kan se hvad jeg forbrænder, ved jeg jo stadig ikke om det er højt eller lavt
14 år28. januar 2010 kl. 21:11
Lone
administrator
administrator
Når du kan se, hvad du forbrænder ved en hel dag med dine indtastninger, kan du sammenligne med en anden dag, hvor du sætter dine aktivitetsniveauer forskelligt i profilen.
I dag: indtastes alle dine aktiviteter
I morgen: prøver du at ændre aktivtetsniveau og ser hvad der kommer tættest på dagen før.
Jeg håber, at du med på, hvad jeg mener. Ellers må du spørge igen :-)
Mvh Lone
I dag: indtastes alle dine aktiviteter
I morgen: prøver du at ændre aktivtetsniveau og ser hvad der kommer tættest på dagen før.
Jeg håber, at du med på, hvad jeg mener. Ellers må du spørge igen :-)
Mvh Lone
14 år28. januar 2010 kl. 22:09
er det lavt, middel ?? Ifølge Wikipedia er gennemsnitsforbændingen ca 10.000 kJ om dagen, men den er så lidt højere for mænd end for kvinder
jeg har virkelig ingen ide om hvordan jeg bør stille mig selv, og det er jo ikke helt lige meget.
Hvilke 'rater' går madital efter når de vurderer niveauet?