#2 af Frandsen1987 (slettet)
Maden ligger forkert i dagbogen
Du læser en tråd i debat > madital.dkFrandsen1987 (slettet)
re: Maden ligger forkert i dagbogen
Har undret mig over det samme. Men synes nu jeg har bemærket at det også er galt i beregningen?
14 år22. januar 2010 kl. 23:48
HeidiE
Jeg har også bemærket det, men jeg tror det er hvis man har indtaget det samme produkt eller ret i løbet af dagen, så ligger programmet bare talene sammen og sætter det et sted. Men jeg ved ikke om det er helt korrekt????
14 år23. januar 2010 kl. 10:13
bruger slettet
Sådan er det også her, men jeg tror som Heidi nævner at den flytter det automatisk, når den regner det sammen.
Her er det i hvert fald korrekt regnet sammen, så for mig betyder det ingenting.
Vh Karin
Her er det i hvert fald korrekt regnet sammen, så for mig betyder det ingenting.
Vh Karin
14 år23. januar 2010 kl. 12:58
Mivsel (slettet)
Ja, det er klart at det er hvad der foregår - altså at den ligger tingene sammen. Det er jo netop det jeg pointerer :)
Men det er upraktisk hvis man gerne vil kigge i andre folks dagbøger for at få inspiration til et måltid, eller hvis man bare vil se tilbage i sin egen - i forhold til mængde.
Man kan jo reelt ikke regne med det der står.
Men det er upraktisk hvis man gerne vil kigge i andre folks dagbøger for at få inspiration til et måltid, eller hvis man bare vil se tilbage i sin egen - i forhold til mængde.
Man kan jo reelt ikke regne med det der står.
14 år23. januar 2010 kl. 14:29
Lone
administrator
administrator
Jeg kan se problemet.
Hvis jeg går ind under Info>mad og klikker på "fordel på måltider" ligger de i de rigtige måltider i dagbogen, men hvis dette flueben ikke er sat ligger den sammen i et af måltiderne, når man har spist det samme flere gange i løbet af dagen.
Det er selvfølgelig ikke meningen!
Alt efter hvor meget der skal ændres, bliver det før eller i weekenden.
Tak for tilbagemeldingen, det sætter jeg rigtig stor pris på!
Mvh Lone
Hvis jeg går ind under Info>mad og klikker på "fordel på måltider" ligger de i de rigtige måltider i dagbogen, men hvis dette flueben ikke er sat ligger den sammen i et af måltiderne, når man har spist det samme flere gange i løbet af dagen.
Det er selvfølgelig ikke meningen!
Alt efter hvor meget der skal ændres, bliver det før eller i weekenden.
Tak for tilbagemeldingen, det sætter jeg rigtig stor pris på!
Mvh Lone
14 år27. januar 2010 kl. 15:22
Lone
administrator
administrator
Så står varerne under de rigtige måltider i dagbogen :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
14 år28. januar 2010 kl. 19:20
Mivsel (slettet)
Det er bare super - tak :)
14 år28. januar 2010 kl. 21:12
Lone
administrator
administrator
Selv tak ;-)
14 år28. januar 2010 kl. 22:10
Fik rugbrød til frokost og også her til aften - men al rugbrødet ligger under frokost, og det samme er gældende for andre ting.
Det er dog kun i dagbogen det ligger forkert, i beregningerne tæller maden hvor det skal, så det er en mindre fejl :)