#1 af cmf
Reelt energiunderskud
Du læser en tråd i debat > madital.dkcmf
Reelt energiunderskud
Er der et sted på siden, hvor man kan se, hvor stort energiunderskud man dagligt skal have, for at nå sit mål? Jeg har set at det kalorieunderskud, der står i "Mad"-"Oversigt" ud for "Energi" ikke ændrer sig i takt med at man rent faktisk nærmer sig sig mål. Kroppen ændrer vel sit behov for energi, efterhånden som den bliver lettere...øhh...gør den ikke?
18 år16. januar 2006 kl. 10:34
cmf
re: Reelt energiunderskud
Hej igen, nu har jeg faktisk selv fundet det : -)
Nogle gange skal man bare sige tingene højt ud i luften...så kommer svaret af sig selv ; -)
Tak, for en genial side. Aldrig før har det givet så meget mening og indsigt at være på skrump!
Nogle gange skal man bare sige tingene højt ud i luften...så kommer svaret af sig selv ; -)
Tak, for en genial side. Aldrig før har det givet så meget mening og indsigt at være på skrump!
18 år21. januar 2006 kl. 14:56
lomm (slettet)
re: re: Reelt energiunderskud
Hej cmf,
Jeg har samme problem: mit "energi underskud-behov" aendrede sig ikke selv om jeg registrede et vaegttab paa 1 kg.
Kan du ikke lige skrive hvad du fandt ud af?
Paa forhand tak!
Jeg har samme problem: mit "energi underskud-behov" aendrede sig ikke selv om jeg registrede et vaegttab paa 1 kg.
Kan du ikke lige skrive hvad du fandt ud af?
Paa forhand tak!
18 år23. januar 2006 kl. 11:50
cmf
re: re: re: Reelt energiunderskud
Hej Lomm.
Først: Tillykke med 1 kg´s vægttab. Godt gået!
Undskyld jeg først svarer dig nu, men jeg så først dit indlæg nu.
Så vidt jeg kan se, så kræver det at du har en offentlig profil. Hvis du ikke har lyst til at din profil er offentlig hele tiden, kan du jo bare nøjes med at gøre den offentlig, mens du lige kigger ind i din egen profil. Du gør profilen offentlig i hovedmenuen "Profil". Her kan du hakke af nederst på siden. Dit navn "lomm" vil så blive understreget og du kan gå ind og se på dine offentligt tilgængelige oplysninger...herunder også hvilket energi-underskud det dagligt kræver for at nå dit mål.
Måske kan Lone gøre denne oplysning synlig for den enkelte bruger, f.eks. i velkomsten, selvom man har fravalgt en offentlig profil. Bare et forslag....
Mvh.
cmf
Først: Tillykke med 1 kg´s vægttab. Godt gået!
Undskyld jeg først svarer dig nu, men jeg så først dit indlæg nu.
Så vidt jeg kan se, så kræver det at du har en offentlig profil. Hvis du ikke har lyst til at din profil er offentlig hele tiden, kan du jo bare nøjes med at gøre den offentlig, mens du lige kigger ind i din egen profil. Du gør profilen offentlig i hovedmenuen "Profil". Her kan du hakke af nederst på siden. Dit navn "lomm" vil så blive understreget og du kan gå ind og se på dine offentligt tilgængelige oplysninger...herunder også hvilket energi-underskud det dagligt kræver for at nå dit mål.
Måske kan Lone gøre denne oplysning synlig for den enkelte bruger, f.eks. i velkomsten, selvom man har fravalgt en offentlig profil. Bare et forslag....
Mvh.
cmf
18 år25. januar 2006 kl. 13:11
Norvang (slettet)
re: re: re: re: Reelt energiunderskud
Hej allesammen,
Jeg har samme problem - men jeg kan ikke finde det reelle energiunderskudsbehov selvom jeg har en offentlig profil... Er man nød til at skrive i forum, for så at finde sit understregede navn der?
Hilsen
Nadia
Jeg har samme problem - men jeg kan ikke finde det reelle energiunderskudsbehov selvom jeg har en offentlig profil... Er man nød til at skrive i forum, for så at finde sit understregede navn der?
Hilsen
Nadia
18 år8. februar 2006 kl. 14:56
cmf
re: re: re: re: re: Reelt energiunderskud
Ja. Men nu har du jo skrevet...og så har du nok allerede fundet det du søgte.
Mvh. Camilla
Mvh. Camilla
18 år8. februar 2006 kl. 17:10
katharsis (slettet)
re: Reelt energiunderskud
skriver bare lige for at få et link til min profil
18 år6. september 2006 kl. 18:49