motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

motion
Jeg har en lille ting jeg har stuset over, når jeg starter en dag eller undgår at taste motion ind, så har jeg en smiley og mit daglige motions niveau ligger på det det skal, men hvis eks. jeg taster en halv times gang så har jeg pludselig ikke en smiley og mit motions niveau er lavere indtil jeg taster noget mere motion ind, hvordan skal det forstås?
18 år15. januar 2006 kl. 17:57
re: motion
Hej Fruits,
jeg tror det handler om at du i din profil har defineret et forholdsvist højt aktivitetsniveau. Måske har du sat det til middel? Prøv at ændre i det og se om du så alligevel ikke får "points" for din gå-tur.
18 år16. januar 2006 kl. 09:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });