#1 af hhk (slettet)
Skridt og kalorieforbrænding
Du læser en tråd i debat > madital.dkhhk (slettet)
Jeg er ny på denne ret gode hjemmeside, så er det rigtigt at mit daglige antal skridt IKKE bliver medregnet i kalorieregnskabet? - dvs så jeg kan se hav jeg må spise mere? Men bortset fra det, er det den bedste vægtreguleringsside jeg har set til dato! Mvh
14 år16. januar 2010 kl. 21:18
Lone
administrator
administrator
re: Skridt og kalorieforbrænding
Kære hhk,
Tak for de gode kommentarer til siden :-)
Dine skridt går, som du skriver, IKKE med i kalorieregnskabet. Jeg kender ingen formel hertil, som jeg kan komme ind i programmet.
Det du kan gøre er at indtaste "gå" under motion - med minutter.
Du kan jo også altid indtaste "Fri træning", hvor du selv kan angive kalorieforbrug, hvis du har en tæller, som viser dig dette.
Vær opmærksom på, at jeg anbefaler at indtaste for alle 24 timer under motion, da beregningerne ellers skal baseres på gæt for de timer, hvor man ikke indtaster :-)
Jeg håber, at du kan bruge forslagene.
Mvh Lone
Tak for de gode kommentarer til siden :-)
Dine skridt går, som du skriver, IKKE med i kalorieregnskabet. Jeg kender ingen formel hertil, som jeg kan komme ind i programmet.
Det du kan gøre er at indtaste "gå" under motion - med minutter.
Du kan jo også altid indtaste "Fri træning", hvor du selv kan angive kalorieforbrug, hvis du har en tæller, som viser dig dette.
Vær opmærksom på, at jeg anbefaler at indtaste for alle 24 timer under motion, da beregningerne ellers skal baseres på gæt for de timer, hvor man ikke indtaster :-)
Jeg håber, at du kan bruge forslagene.
Mvh Lone
14 år17. januar 2010 kl. 17:39