#2 af Lone (administrator)
friske dadler
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: friske dadler
Hej Birgitte,
Jeg giver lige et par generelle søgetips til når du eller andre brugere mangler fødevarer til listen.
Prøv at søge i Googles søgemaskine på det, I mangler (f.eks. friske dadler) sammen med teksten "næringsindhold" eller "protein kulhydrat fedt" eller "pr. 100 gram".
Ganske ofte ligger der oplysninger på nettet, som er lige til at taste ind i programmet :-)
Jeg er selvfølgelig rigtig glad for, at du synes godt om programmet. Tak for din kommentar :-)
Kom endelig også med ris eller blot forslag til, hvordan programmet kan forbedres, så det kan blive bedst muligt :-)
Mvh Lone
Jeg giver lige et par generelle søgetips til når du eller andre brugere mangler fødevarer til listen.
Prøv at søge i Googles søgemaskine på det, I mangler (f.eks. friske dadler) sammen med teksten "næringsindhold" eller "protein kulhydrat fedt" eller "pr. 100 gram".
Ganske ofte ligger der oplysninger på nettet, som er lige til at taste ind i programmet :-)
Jeg er selvfølgelig rigtig glad for, at du synes godt om programmet. Tak for din kommentar :-)
Kom endelig også med ris eller blot forslag til, hvordan programmet kan forbedres, så det kan blive bedst muligt :-)
Mvh Lone
14 år17. januar 2010 kl. 17:22
blomst7 (slettet)
re: friske dadler
vom.dk
denne side har deklarationer på næsten samtlige fødevarer, og det er gratis.
denne side har deklarationer på næsten samtlige fødevarer, og det er gratis.
14 år21. januar 2010 kl. 02:21
Er det muligt at få kalc inholdet i FRISKE DADLER på listen, der står kun tørrede, og jeg mener at der er forskel
på forhånd tak
Tak for denne fantastiske web side
KH Birgitte