#2 af Bøge (slettet)
Energiniveau
Du læser en tråd i debat > madital.dkBøge (slettet)
re: Energiniveau
Hej Frandsen
Jeg er sikker på der er mange måder man kan gøre det på mht. at indtaste motion, og man kan sikkert være meget præcis.
Det jeg har gjort er at jeg har sat mit energiniveau til middel, selvom jeg ved jeg er ret aktiv, både på arbejde og i fritid.
På den måde snyder jeg ikke mig selv og spiser mere end jeg forbrænder, og så er det bare så meget nemmere.
Det er nu engang maden der er det vigtigste i et vægttab, så det har jeg valgt at være meget nøje med, og så indtaster jeg overhovedet ikke motion.
Tjah, det var vist den "dovne" version ;0)
mvh
Bøge
Jeg er sikker på der er mange måder man kan gøre det på mht. at indtaste motion, og man kan sikkert være meget præcis.
Det jeg har gjort er at jeg har sat mit energiniveau til middel, selvom jeg ved jeg er ret aktiv, både på arbejde og i fritid.
På den måde snyder jeg ikke mig selv og spiser mere end jeg forbrænder, og så er det bare så meget nemmere.
Det er nu engang maden der er det vigtigste i et vægttab, så det har jeg valgt at være meget nøje med, og så indtaster jeg overhovedet ikke motion.
Tjah, det var vist den "dovne" version ;0)
mvh
Bøge
14 år10. januar 2010 kl. 17:13
Jeg synes det er lidt svært, at vurdere hvad man skal sætte sit energi niveau ud fra. Nogen der kan forklare dette?
Da jeg oprettede min profil, valgte jeg "middel" da jeg vurderede mit energi niveau i løbet af en uge, hvor jeg tog i betragtning hvad jeg dyrker af motion og at jeg har stillesiddende arbejde. Men efter at jeg er kommet i gang med, at bruge programmet har jeg jo fundet ud af, at man taster motionen ind for sig selv, så det skal vel ikke tages med i energi niveau?
Håber der er nogen der kan give en god forklaring, så alle oplysninger er korrekte :)