Jeg kan se, og er meget glad for, at Cheasyfriskost 4% er kommet på listen :o)
Generelt er jeg meget opmærksom på fedtet i mine mælkeprodukter og derfor kunne jeg godt tænke mig at cheasy´s A38 også kom med altså med 0,1% fedt. Og så mangler jeg noget rigtig fetfattigt skære ost, vi er så heldige at vores ostehus sælger en 10% ost med kun 6 gr fedt, men den er lidt svær at taste ind, da den jo ikke kommer med en varedeklaration, men bare i noget hvidt ostepapir :o)
Jeg håber det er her jeg skal komme med forslag til nye madtyper, og har selvfølgelig forståelse for at ting tager tid, osv.
Generelt er jeg meget opmærksom på fedtet i mine mælkeprodukter og derfor kunne jeg godt tænke mig at cheasy´s A38 også kom med altså med 0,1% fedt.
Og så mangler jeg noget rigtig fetfattigt skære ost, vi er så heldige at vores ostehus sælger en 10% ost med kun 6 gr fedt, men den er lidt svær at taste ind, da den jo ikke kommer med en varedeklaration, men bare i noget hvidt ostepapir :o)
Jeg håber det er her jeg skal komme med forslag til nye madtyper, og har selvfølgelig forståelse for at ting tager tid, osv.
Mette