Jeg kan se, og er meget glad for, at Cheasyfriskost 4% er kommet på listen :o)
Generelt er jeg meget opmærksom på fedtet i mine mælkeprodukter og derfor kunne jeg godt tænke mig at cheasy´s A38 også kom med altså med 0,1% fedt. Og så mangler jeg noget rigtig fetfattigt skære ost, vi er så heldige at vores ostehus sælger en 10% ost med kun 6 gr fedt, men den er lidt svær at taste ind, da den jo ikke kommer med en varedeklaration, men bare i noget hvidt ostepapir :o)
Jeg håber det er her jeg skal komme med forslag til nye madtyper, og har selvfølgelig forståelse for at ting tager tid, osv.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Generelt er jeg meget opmærksom på fedtet i mine mælkeprodukter og derfor kunne jeg godt tænke mig at cheasy´s A38 også kom med altså med 0,1% fedt.
Og så mangler jeg noget rigtig fetfattigt skære ost, vi er så heldige at vores ostehus sælger en 10% ost med kun 6 gr fedt, men den er lidt svær at taste ind, da den jo ikke kommer med en varedeklaration, men bare i noget hvidt ostepapir :o)
Jeg håber det er her jeg skal komme med forslag til nye madtyper, og har selvfølgelig forståelse for at ting tager tid, osv.
Mette