Nyt layout

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Nyt layout
Hold da helt op hvor er det nye layout flot. Og det er bare så friskt og positivt :)
15 år5. januar 2010 kl. 23:28
re: Nyt layout
Superflot! Bortset fra at teksten ikke kan ses i firefox, den er alt for lys. I IE er teksten sort.
15 år6. januar 2010 kl. 05:58
Ja, jeg kører også firefox, så kan heller ikke se teksten. Er det noget du gør noget ved på et tidspunkt? Eller fortsætter det sådan?
15 år6. januar 2010 kl. 08:33
Hej med jer,
Jeg får forhåbentligt styr på det i aften :-)
Det kan være fordi Firefox har gemt de gamle skrifttyper i sit lager. Vil I prøve at tjekke dette ved at opdatere siden? I IE er det CRTL+F5.
Mvh Lone
15 år6. januar 2010 kl. 08:39
Hvordan skifter man dato i det nye layout?
Jeg synes også det er et fint nyt layout - men jeg synes at funktionen med at skifte dato for at taste mad ind for f.eks. dagen før er forsvundet??
15 år6. januar 2010 kl. 08:41
re: Hvordan skifter man dato i det nye layout?
Det er rigtigt godt - og jeg er især glad for de nye farver på teksten, de gamle var meget anstrengende ved øjnene.

@AnneF: Datofunktionen er ude i højre side nu...
15 år6. januar 2010 kl. 08:50
Flot
Flot og frisk lay out du har lavet Lone.
Tillykke
15 år6. januar 2010 kl. 09:22
re: Flot
Jeg bruger osse firefox og alt mit virker fint. Jeg skulle dog lige åbne/lukke mit browser vindue et par gange og opdatere siden et par gange men nu er siden helt fin :)
15 år6. januar 2010 kl. 13:54
Så sent som igår, tænkte jeg på hvor trist det gamle design var, så det er en glædelig overraskelse at komme ind til... :)
Og, jeg bruger Safari (Apple), og der ser alt ud til at virke som det skal... :)
Hmm... Jeg får helt lyst til æbler og appelsiner, så det kunne måske være at jeg skulle tage det varme tøj på, og kæmpe mig igennem snemasserne, for at hente nogle... :)
15 år6. januar 2010 kl. 14:58
GODT NYTÅR
RIGTIG GODT NYTÅR TIL DIG LONE :-)

mvh. ANOM
15 år6. januar 2010 kl. 16:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...