Hvordan indtaster man Motion?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvordan indtaster man Motion?
Hej

Er de rnogen der kan fortælle, hvordan man indtaster ens motion forløb?

mvh Randi
18 år29. december 2005 kl. 22:24
re: Hvordan indtaster man Motion?
Ja, i feltet til venstre vælger du hvilken motion du har udført og så indtaster du bare hvor lang tid du bruger på hver enkelt ting og trykker på gem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Et lille ønske ville være at kunne gemme et standard dagsprogram.
Jeg sidder en masse foran computeren både hjemme og på arbejde, så jeg har valgt at sige 16 timers stillesiddende arbejde og 8 timers søvn og hvile hver dag - det er bare irriterende at skulle taste det ind, hver eneste dag.

Jeg ved godt det ikke helt holder og at mit motionsniveau rent faktisk er lidt højere, da jeg både går på indkøb og går 2 kilometer om dagen til og fra toget - men skal man slanke sig gør det ikke noget at snyde sig selv lidt (så længe det er i den rigtige retning).
18 år30. december 2005 kl. 02:18
re: re: Hvordan indtaster man Motion?
Hej med jer,

Jeg kan glæde jer med, at en sådan funktion er med ved næste opdatering af madital. Man kan så f.eks. gemme 'mandag' eller 'løbedag' .... eller '8 timers arbejde', hvor der indgår 4 timers gang og 4 timers stillestående ... f.eks. :-)

Jeg skal blot lige have det testet ordentligt :-)

Men det kommer snart :-)

Mvh Lone
18 år30. december 2005 kl. 08:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });