kcal

Du læser en tråd i debat > madital.dk

kcal
Kan det godt passe at hvis man skal have sit kcalindtag i tal, man så skal lægge tallene ("summene") sammen ???
19 år21. december 2005 kl. 09:56
re: kcal
Det spørgsmål bliver du vist nødt til at præcisere lidt.

Under info ser du det antal kalorier, som du har indtaget ud for "sum".

Det gennemsnitlige antal kalorier er blot det, du har indtaget i gennemsnit hver dag.

Mvh Lone
19 år21. december 2005 kl. 11:43
re: kcal
Arh ... måske ved jeg, hvad du mener alligevel.

Dit samlede kalorieindtag finder du i tabellen under energi og ud for sum. Antallet (summen) af kalorier, der står under protein, kulhydrat osv. er blot den samlede sum delt ud på, hvor energien mere præcist kommer fra.

Håber jeg forstod dig bedre i anden omgang ;-)

Mvh Lone
19 år21. december 2005 kl. 11:48
re: re: kcal
Hej Lone

Mange tak for dit svar det fik min ned på jorden igen smiler...
Ked af det var lidt svært at forstå... Smiler god Jul
19 år22. december 2005 kl. 11:10
re: re: kcal
Hej Lone

Mange tak for dit svar det fik min ned på jorden igen smiler...
Ked af det var lidt svært at forstå... Smiler god Jul
19 år22. december 2005 kl. 11:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });