#1 af Anonym
genbrug af data
Du læser en tråd i debat > madital.dkAnonym
kan man på nogen måde lave " en måltidspakke" så man nemt kan hente dele af en dags måltider ind uden at søge alt frem. F.eks. mellemmåltider som er nogenlunde faste - eller morgenmad hvis man f.eks. i nogle dage i træk får samme morgenmad
15 år2. januar 2010 kl. 14:15
claus (slettet)
genbrug af data
Du kan jo bare oprette en opskrift, der indeholder de ting og kalde den "mellemmåltid" eller "Havregryn med mælk og rosiner", så er det nemt..."
15 år2. januar 2010 kl. 17:32
kaiv (slettet)
re: genbrug af data
så synes jeg bare ikke f.eks. drikkevarer indgår i mit væskeindtag - men så skal jeg holde drikkevarerne uden for opskriften = måltidet
15 år3. januar 2010 kl. 07:52
claus (slettet)
Det kan jeg ikke forstå - jeg prøvede lige at tilføje en suppe, jeg har oprettet en gang, til min mad for i dag, og vandet i suppen tæller godt nok med i regnskabet for væskeindtag...
15 år3. januar 2010 kl. 11:01
Lone
administrator
administrator
kaiv> når du opretter eller ændrer en vare kan du markere den til at skulle tælle med i væskeregnskabet.
Det gøres under mad>dine varer/opskrifter hvor du vælger at rette din vare ved at klikke på den lille blyant.
God fornøjelse med det og skriv endelig tilbage, om du har fået det til at virke. Hvis ja er godt godt, hvis nej får vi det til at virke ;-)
Mvh Lone
Det gøres under mad>dine varer/opskrifter hvor du vælger at rette din vare ved at klikke på den lille blyant.
God fornøjelse med det og skriv endelig tilbage, om du har fået det til at virke. Hvis ja er godt godt, hvis nej får vi det til at virke ;-)
Mvh Lone
14 år11. januar 2010 kl. 22:15