#1 af fruits (slettet)
Vejledende mængde
Du læser en tråd i debat > madital.dkfruits (slettet)
Vejledende mængde
Jeg syntes det er rigtig dejligt når man kommer ind på en madvarer hvor der står eksempel bl.a under ærter hvor der står 1dl=55g.... dem kunne jeg godt tænke mig nogle flere af, ellers er jeg enorm glad for madital, det har virkelig fået min motivation igen.
19 år19. december 2005 kl. 10:27
Lone
administrator
administrator
re: Vejledende mængde
Så blev den lille funktion opdaget :-) Jeg har endnu ikke reklameret med den, da der ikke er så mange endnu - vist kun 3.
Det har stået lidt stille med siden på det seneste - jeg arbejder dog en lille smule på den, og jeg håber at kunne få lavet lidt mere her mellem jul og nytår.
Det næste der kommer bliver, at man kan indtaste en vitaminpille.
Hvis nogle af jer herinde kunne tænke sig at hjælpe mig med at indtaste flere af de vejledende mængder, hører jeg meget gerne fra jer. Det kunne være rart med lidt hjælp :-) Jeg vil sige med det samme, at jeg ikke kan tilbyde noget til gengæld andet end et gratis site.
Men skriv til mig enten her på siden hvis du har tid og lyst til at hjælpe.
Det har stået lidt stille med siden på det seneste - jeg arbejder dog en lille smule på den, og jeg håber at kunne få lavet lidt mere her mellem jul og nytår.
Det næste der kommer bliver, at man kan indtaste en vitaminpille.
Hvis nogle af jer herinde kunne tænke sig at hjælpe mig med at indtaste flere af de vejledende mængder, hører jeg meget gerne fra jer. Det kunne være rart med lidt hjælp :-) Jeg vil sige med det samme, at jeg ikke kan tilbyde noget til gengæld andet end et gratis site.
Men skriv til mig enten her på siden hvis du har tid og lyst til at hjælpe.
19 år19. december 2005 kl. 22:22