Forbedringer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Forbedringer
Så lige at der er kommet nye funktioner/opdateringer. Det er jo super lækkert. 1000 tak :)
15 år23. december 2009 kl. 16:32
re: Forbedringer
Hej angelique,

Jeg ved ikke helt, om jeg skal sige, at funktionerne desværre eller heldigvis hele tiden har været på sitet. Jeg har blot fundet ud af, at der faktisk ikke har været ret mange, der er fundet frem til dem :-/

Men! Man har jo altid lov til at blive klogere - her hvad angår navigation ... så det vil jeg arbejde med :-)

Super alligevel at du kan lide funktionerne - det fortæller mig jo blot, at de er brugbare :-) Det leder mig til det næste, jeg vil sige:
Jeg er kommet til at kigge på Madital.dk med helt nye briller - og synes faktisk ikke rigtig, at det er super lækkert. Det er brugbart! Men ikke super lækkert!

Dét er målet for 2010: et lækkert Madital.dk, så I kan allerede nu godt begynde at glæde jer :-) hav blot lidt tålmodighed for der er som sædvanligt ingen deadlines :-) I er velkomne til at komme med ønsker til nye funktioner, ellers har jeg masser idéer at tage af selv ;-)

De ekstra links på oversigten vil medføre, at nogle/mange herinde vil opleve det som om, der er kommet ekstra funktioner til programmet. De som allerede havde fundet den lettere kringlede vej til funktionerne kan dog glæde sig over, at dataene fra Fødevaredatabanken nu er helt up to date til seneste version :-)

Men glæd jer til hen i 2010! - det gør jeg allerede :-)

Mvh Lone
15 år23. december 2009 kl. 20:03
I må selvfølgelig godt synes, at det er lækkert, som det er nu ;-) men jeg ser heldigvis store forbedringsmuligheder :-)
15 år23. december 2009 kl. 20:06
Det er der kommet idag har ikke været på min side før. Det er genveje fra info overblik siden. Fra kcal indtaget/brugt til måltid/motions kurven under profil. Og genvejene fra protein/kulhydrat/fedt til selv indtaget mad siden.

Jeg har brugt de sider der udspecificerer måltider rigtig meget. For det giver et bedre indblik i hva der egentlig giver kcal over og underskud. Også indtaget vitaminer og mineraller bruger jeg meget.
15 år23. december 2009 kl. 23:52
Super - dejligt at høre, at hele siden bliver brugt :-)
15 år24. december 2009 kl. 13:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...