opskrifter??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

opskrifter??
ja hej nu er det lige mig igen.. jeg nørder ret meget rundt herinde og det undre mig at man som gæste bruger kan få adgang til alle opskrifter men ikke som bruger??? hvordan kan det være jeg kun kan se mine egne opskrifter.. skulle f.eks havde pandekager i aften og da de ikke var i liste må jeg jo lave en opskrift.. men der er højstsandsynlig nogle der har taste det ind før mig så det ville være smart hvis man kunne se hinandens opskrifter... eller er det bare mig der ikke kan finde ud af hvordan man gør det??
ellers rigtig god og dejlig side
15 år21. november 2009 kl. 18:08
re: opskrifter??
Hej - forummet er til for at kunne spørge, så det skal du endelig gøre.

Opskrifterne i gæstebrugerens profil er blot nogle eksempler.

Jeg har ikke gjort således, at man kan dele opskrifter. Dette skyldes, at opskrifterne kan have nogle varer, som er brugerindtastede. Men det er da helt klart en funktion, som skal ind i programmet på et senere tidspunkt. Indtil da må du desværre nøjes med at taste dem ind, du skal bruge.

Mvh Lone
15 år21. november 2009 kl. 18:35
det er så bare i orden.. dovenskaben længe leve:)og god weekend
15 år21. november 2009 kl. 19:27
I forlængense af dette spørgsmål, så har jeg spekuleret på, om der måske kunne laves et underforum, hvor vi kunne udveksle opskrifter? Jeg synes det ville være rart med lidt inspiration engang imellem til en ny måde at lave kylling med grøntsager på ;-) eller til variation i morgenmaden.

Ellers er jeg enig med kat-musen: det er en god side, du har lavet!
15 år22. november 2009 kl. 11:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...