Jeg vil gerne forbedre programmet, men jeg har brug for jeres hjælp til at gøre det på den bedste måde.
Jeg ønsker at få lov til at ringe nogle af jer op med henblik på en samtale om, hvordan I bruger programmet (hermed kan jeg få en idé om, hvor jeg skal sætte ind).
I skal ikke forberede noget på forhånd.
Jeg tænker, at jeg har brug for ca. 6 personer. Gerne både nye og garvede brugere. Gerne en bred aldersgruppe og begge køn. Gerne brugere der skal tabe sig lidt og meget, eller der allerede har nået målet.
Hvis du har lyst til at blive kontaktet angående madital og på den måde være med til at gøre programmet bedre, så skriv gerne igennem kontakt-linket i bunden af siden. Jeg har brug for dit telefonnummer, og hvornår du ønsker at blive kontaktet. Jeg håber på, at jeg kan nå at ringe til jer - i dag torsdag 15.00-20.00 - i morgen efter kl. 15.00-20.00 - lørdag 10.00-17.00 - søndag 10.00-17.00
Jeg tænker, at hver opringning vil tage 20-40 minutter.
Jeg har nogle faste spørgsmål, men derudover også nogle åbne spørgsmål, som kan løbe i en fri samtale om forbedringsmuligheder programmet. Du behøver ikke have nogle idéer til dette, det skal jeg nok finde, når jeg får kigget nærmere på de samlede svar.
administrator
Jeg vil gerne forbedre programmet, men jeg har brug for jeres hjælp til at gøre det på den bedste måde.
Jeg ønsker at få lov til at ringe nogle af jer op med henblik på en samtale om, hvordan I bruger programmet (hermed kan jeg få en idé om, hvor jeg skal sætte ind).
I skal ikke forberede noget på forhånd.
Jeg tænker, at jeg har brug for ca. 6 personer. Gerne både nye og garvede brugere. Gerne en bred aldersgruppe og begge køn. Gerne brugere der skal tabe sig lidt og meget, eller der allerede har nået målet.
Hvis du har lyst til at blive kontaktet angående madital og på den måde være med til at gøre programmet bedre, så skriv gerne igennem kontakt-linket i bunden af siden. Jeg har brug for dit telefonnummer, og hvornår du ønsker at blive kontaktet. Jeg håber på, at jeg kan nå at ringe til jer
- i dag torsdag 15.00-20.00
- i morgen efter kl. 15.00-20.00
- lørdag 10.00-17.00
- søndag 10.00-17.00
Jeg tænker, at hver opringning vil tage 20-40 minutter.
Jeg har nogle faste spørgsmål, men derudover også nogle åbne spørgsmål, som kan løbe i en fri samtale om forbedringsmuligheder programmet. Du behøver ikke have nogle idéer til dette, det skal jeg nok finde, når jeg får kigget nærmere på de samlede svar.
Håber på tilbagemeldinger :-)
Mvh Lone