Begrænsning skal ikke stoppe mig

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Begrænsning skal ikke stoppe mig
Efter den seneste opdatering kan jeg desværre ikke udnytte siden her fuldt ud. Topmenuen findes ikke længere i min browser, øv. Men man må jo sno sig, så jeg har fundet en vej til min dagbog og mad- og motionslog via kontaktformularen i bunden, som henviser til forummet. Her kan jeg gå ind på et indlæg jeg selv har skrevet, klikke på mit navn og komme ind til min profil, videre derfra til dagbogen, hvor der er mulighed for at taste mad og motion ind. Skal jeg opdatere min profil eller indtaste nye varer, opskrifter, skridt og mål, kan jeg gøre det på biblioteket.

Måske er der andre med samme problem, som kan bruge dette.
15 år16. november 2009 kl. 11:03
re: Begrænsning skal ikke stoppe mig
Kære Siri,

Jeg har besvaret den mail, som du har sendt direkte til mig.
For at få vist menuen skal man have flash playeren installeret på computeren. Det er et almindeligt anvendt system, som kører på rigtig mange hjemmesider, og de fleste computere har derfor installeret det allerede ved køb.

Hvis andre brugere har samme problem, hører jeg gerne fra jer.

Flash kan afinstalleres og geninstalleres, når I opdaterer browseren, hvorved menuen igen vil vises - oftest vil det dog virke uden man gør noget :-)

Mvh Lone
15 år16. november 2009 kl. 17:14
Nu virker det igen. Det var en fejl i min ende, og min browser kan godt se menuen nu. Undskyld ulejligheden, Lone. Mit indlæg her var til for at inspirere til handling frem for at give op, når tingene bliver lidt besværlige.
15 år19. november 2009 kl. 12:29
Det skal du ikke undskylde, du må endelig skrive igen, hvis du oplever andre problemer (det er også en opfordring til andre brugere).

Problemer er til for at løses ;-)

Mvh Lone
15 år19. november 2009 kl. 12:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...