ang dagbog

Du læser en tråd i debat > madital.dk

ang dagbog
Først og fremmest : tak for en god side, den har været en stor hjælp for mig ;O)
Der er et lille irritationsmoment for mig: hvis jeg får gulerødder flere gange om dagen, bliver de sommetider lagt sammen til én portion -såbliver det er lidt svært at opnå rigitg % fordeling af måltiderne. Idag har jeg f-eks fået mandler i min havregryn i morges, og siden i et par biscotti her til aften. De er så alle placeret i mellemmåltider... Det er en lille ting, men... alligevel. Jeg har også set det med rugbrød. Først troede jeg, at jeg ikke havde skrevet det rigtige måltid på, men det er ikke tilfældet ;O).
Jeg må sige at jeg ellers er rigtig godt tilfreds med siden. Jeg spiser efter DDV principperne, så jeg får aldrif den rigtige fordeling af fedt, protein og kulhydrat.. altid mere Protein og míndre kulhydrat. men det er jo det jeg har valgt, indtil jeg har nået mit mål.
15 år9. november 2009 kl. 20:29
re: ang dagbog
nå nu er mandlerne placeret rigtig! Det kan være at man bare skal væk fra siden - og så bliver det placeret rigitgt??
15 år9. november 2009 kl. 20:40
Hej dygtig,

Jeg tror, at det er en lille indstilling, der gør forskellen.

Prøv at gå ind under info>mad og sæt flueben i "fordel på måltider". Hermed vil måltidernes navn ("morgenmad", "frokost" ... osv) blive vist på listen og gulerødderne vil blive fordelt på de måltider, hvor du har spist dem.

Hvis man ikke "fordeler på måltider" bliver samme varer slået sammen for overskuelighedens skyld.

Vil du melde tilbage, når du har afprøvet ovenstående?

Mvh Lone
15 år9. november 2009 kl. 20:44
Hej dygtig,

Jeg var ved at kigge på problemet i det øjeblik at du skrev, at de nu var placeret rigtigt - derfor den pludselige ændring.

Det tyder dermed også på, at det er indstillingen. Vil du give svar tilbage, så jeg er sikker på, at problemet er løst?

Mvh Lone
15 år10. november 2009 kl. 17:07
Hej Lone,
Det ser ud til at have løst problemet ;O) - TAK!
15 år10. november 2009 kl. 19:27
Velbekomme :-) ... og tak for tilbagemeldingen.
Mvh Lone
15 år10. november 2009 kl. 19:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...