Udregning af hjemmelavet mad!?!
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: Udregning af hjemmelavet mad!?!
hej putte
du skal bare holde "musen" på mad i overskrifter, under motion så står der ny opskrift. hvor du kan taste alle dine varer i en ret ind , feks suppe. og så vejer du bare din potion af det og taster ind under indtast mad feks 250-300 gram suppe ;-
lise
du skal bare holde "musen" på mad i overskrifter, under motion så står der ny opskrift. hvor du kan taste alle dine varer i en ret ind , feks suppe. og så vejer du bare din potion af det og taster ind under indtast mad feks 250-300 gram suppe ;-
lise
15 år28. oktober 2009 kl. 12:00
bruger slettet
Ihhh ja det er jo smart, det havde jeg ikke lige set :) Der er jo snart ikke det, programmet ikke kan :) SKØNT
1000 tak for hjælpen :)
Putte
1000 tak for hjælpen :)
Putte
15 år28. oktober 2009 kl. 15:11
tynd74
;-
15 år29. oktober 2009 kl. 08:53
bruger slettet
Jeg forstår ikke, hvor det er man skal holde "musen" på mad i overskrifter.'
"Mad i overskrifter" er det i overskriften Mad ved siden af Profil øverst på siden? Hvis jeg holder på musne der, så kommer jeg ikke ind i et billede hvor jeg kan taste 500 g mel, 5 dl vand, 10 g gær osv.
Er der et sted man kan det?
"Mad i overskrifter" er det i overskriften Mad ved siden af Profil øverst på siden? Hvis jeg holder på musne der, så kommer jeg ikke ind i et billede hvor jeg kan taste 500 g mel, 5 dl vand, 10 g gær osv.
Er der et sted man kan det?
14 år13. februar 2010 kl. 23:54
tynd74
hej
hvis du holder "musen" på mad , kan du se undertekster, så som ny opskrift som er lige under motion. der kan du så klikke og taste dine egne retter ind ;-
hvis du holder "musen" på mad , kan du se undertekster, så som ny opskrift som er lige under motion. der kan du så klikke og taste dine egne retter ind ;-
14 år14. februar 2010 kl. 08:54
Var det mon til at forstå?