Udregning af hjemmelavet mad!?!

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Udregning af hjemmelavet mad!?!
Jeg bruger dagligt siden her og er rigtig glad for den. Jeg mangler dog en ting jeg ikke rigtig kan finde ud af om er muligt her på siden. Det er et sted hvor jeg kan udregne hvad jeg får af kcal af min egen mad hvis jeg f.eks. laver suppe selv. Jeg spiser jo ikke hele portionen og kan derfor ikke indtaste en dut fra min aftensmad. Hvis jeg f.eks havde et sted hvor jeg kunne taste alle de ting ind jeg havde brugt på maden og få hele grydens indhold af kcal så kunne jeg indtaste hvor man gram jeg spiste og dermed få af vide hvor mange kcal jeg havde indtaget.
Var det mon til at forstå?
15 år28. oktober 2009 kl. 11:19
re: Udregning af hjemmelavet mad!?!
hej putte

du skal bare holde "musen" på mad i overskrifter, under motion så står der ny opskrift. hvor du kan taste alle dine varer i en ret ind , feks suppe. og så vejer du bare din potion af det og taster ind under indtast mad feks 250-300 gram suppe ;-
lise
15 år28. oktober 2009 kl. 12:00
Ihhh ja det er jo smart, det havde jeg ikke lige set :) Der er jo snart ikke det, programmet ikke kan :) SKØNT

1000 tak for hjælpen :)
Putte
15 år28. oktober 2009 kl. 15:11
;-
15 år29. oktober 2009 kl. 08:53
Jeg forstår ikke, hvor det er man skal holde "musen" på mad i overskrifter.'

"Mad i overskrifter" er det i overskriften Mad ved siden af Profil øverst på siden? Hvis jeg holder på musne der, så kommer jeg ikke ind i et billede hvor jeg kan taste 500 g mel, 5 dl vand, 10 g gær osv.
Er der et sted man kan det?
14 år13. februar 2010 kl. 23:54
hej

hvis du holder "musen" på mad , kan du se undertekster, så som ny opskrift som er lige under motion. der kan du så klikke og taste dine egne retter ind ;-
14 år14. februar 2010 kl. 08:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...