#1 af SiriS (slettet)
Næringsstoffer i gram
Du læser en tråd i debat > madital.dkSiriS (slettet)
Når nu jeg ved at jeg skal have 40-60 g protein hver dag, afhængigt af mit aktivitetsniveau, er der så en indstilling der giver mulighed for det?
15 år21. oktober 2009 kl. 08:47
Lone
administrator
administrator
re: Næringsstoffer i gram
Hej Siri,
Der er desværre ikke en indstilling til dette. Hvorfor ønsker du mulighed for at ændre på proteinindtaget frem for at gå efter de offentlige anbefalinger? Blot af nysgerrighed :-)
Mvh Lone
Der er desværre ikke en indstilling til dette. Hvorfor ønsker du mulighed for at ændre på proteinindtaget frem for at gå efter de offentlige anbefalinger? Blot af nysgerrighed :-)
Mvh Lone
15 år22. oktober 2009 kl. 23:20
SiriS (slettet)
Jeg har netop læst en bog om lavt GI, og her stødte jeg på oplysningen om at kvinder i gennemsnit ikke skal have mere end ca 40 g protein om dagen, max 60 hvis de træner meget. OK, men jeg ved ikke hvor mange gram protein jeg indtager, jeg kan blot se andelen i procent af mit samlede indtag. Jeg ville blot vide om det var muligt i det eksisterende set-up, - der er jo virkelig meget man kan her, og let at overse noget.
15 år23. oktober 2009 kl. 12:19
Lone
administrator
administrator
Du kan se dit indtag i protein her på siden - blot klik på info>mad i menuen og derefter "næringsstoffer" i det lille gule link (eller blot klik på protein i oversigten). Så står det angivet i gram ... i alt og hvor meget du præcist får fra hver enkelt vare.
Mvh Lone
Mvh Lone
15 år23. oktober 2009 kl. 14:23
SiriS (slettet)
YES! - tak, det var lige præcis det jeg ledte efter. :-) Iih, hvor kan jeg godt lide at analysere min mad!
15 år23. oktober 2009 kl. 21:52