#2 af Lone (administrator)
Laveste aktivitets niveau?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Laveste aktivitets niveau?
Kære bruger,
Aktivitetsniveauet bliver kun brugt af programmet, når du ikke har foretaget indtastninger af motion.
Hvis du har foretaget indtastninger afhænger det gennemsnitlige aktivitetsniveau af aktiviteterne. Hvis du ikke har indtastet for 24 timer, vil der blive lagt nogle bestemte timer til.
Jeg tror evt. at det 1.6 du kigger på er det der står ud for ideal på infosiden? Jeg kan se, at du ikke har andre tal på 1.6. Idealet (3. kolonne) ændrer sig ikke, dine specifikke tal er 2. kolonne på infosiden.
Vend venligst tilbage, hvis forvirringen stadig er der, så vi kan få den opklaret :-)
Mvh Lone
Aktivitetsniveauet bliver kun brugt af programmet, når du ikke har foretaget indtastninger af motion.
Hvis du har foretaget indtastninger afhænger det gennemsnitlige aktivitetsniveau af aktiviteterne. Hvis du ikke har indtastet for 24 timer, vil der blive lagt nogle bestemte timer til.
Jeg tror evt. at det 1.6 du kigger på er det der står ud for ideal på infosiden? Jeg kan se, at du ikke har andre tal på 1.6. Idealet (3. kolonne) ændrer sig ikke, dine specifikke tal er 2. kolonne på infosiden.
Vend venligst tilbage, hvis forvirringen stadig er der, så vi kan få den opklaret :-)
Mvh Lone
15 år12. oktober 2009 kl. 21:00
Zebrahest (slettet)
Mange tak for svaret! :) Nu er jeg med igen og uden forvirring...!
15 år13. oktober 2009 kl. 13:52
Lone
administrator
administrator
Super - tak for tilbagemeldingen :)
15 år13. oktober 2009 kl. 14:38
Det virker temmelig højt synes jeg... Det er jo det samme tal der bliver vist som ved et mellem/middel aktivitets niveau...
Håber på lidt opklaring af min forvirring... :)