Motionstabel....

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Motionstabel....
Hej Lone
Rigtig god side - jeg har anbefalet din side til fordrag i aften.
Er der chance for at der på sigt vil kunne lægges noget mere motion ind - evt at man kunne plotte antal kalorier ind fra andre sider - for det er uden tvivl den bedste side længeset - tak for den - vi vil bruge den på struerskolen - helt sikkert !!
19 år20. oktober 2005 kl. 23:34
re: Motionstabel....
Hej Fnuggi,

Ja helt sikkert. Der er flere der har skrevet det, og mit problem er, at jeg ikke kan finde de data der skal bruges desværre.

Jeg har fundet en kæmpe liste på et engelsk/amerikansk site, men man må ikke bruge deres værdier på andre sider. Kun til private udregninger ... og det kan man jo ikke ligefrem sige, at dette er :-)

Jeg har ikke fundet en sådan liste andre steder ... men jeg søger stadig. Du kender vel ikke til en sådan?

Mvh Lone

PS: Tak for anbefalingerne :-)
19 år21. oktober 2005 kl. 10:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });