#1 af SiriS (slettet)
Er sex undervurderet på Madital.dk?
Du læser en tråd i debat > madital.dkSiriS (slettet)
Det undrer mig at jeg skulle forbrænde mindre end mit beregnede generelle aktivitetsniveau på 1,7, når jeg dyrker sex. Den hårdeste værdi er angivet som 1,5 - ikke særlig svedigt! Kan det passe?
15 år5. oktober 2009 kl. 14:44
SiriS (slettet)
re: Er sex undervurderet på Madital.dk?
?
15 år23. oktober 2009 kl. 12:21
bruger slettet
Jeg husker det som at være højere.
Men diskutionen har været fremme før, og det er jo svært at generalisere lige præcis sex. Nogen ligger fladt på ryggen og studerer loftet undervejs, mens andre virkelig giver den hele armen, så fugten driver ned af væggene.
Overvej hvor hårdt det ca er for dig, og find en anden aktivitet der er ca lige så hård og brug den isteden for. Så kan vi andre heller ikke snage i hvor tit du dyrker sex.
Men diskutionen har været fremme før, og det er jo svært at generalisere lige præcis sex. Nogen ligger fladt på ryggen og studerer loftet undervejs, mens andre virkelig giver den hele armen, så fugten driver ned af væggene.
Overvej hvor hårdt det ca er for dig, og find en anden aktivitet der er ca lige så hård og brug den isteden for. Så kan vi andre heller ikke snage i hvor tit du dyrker sex.
15 år30. oktober 2009 kl. 00:47
SiriS (slettet)
:-) - det havde strejfet mig de gange jeg skrev det ind, om det nu var for exhibitionistisk. :-D
15 år4. november 2009 kl. 23:14