#2 af dippegalant (slettet)
Motionsoversigt
Du læser en tråd i debat > madital.dkdippegalant (slettet)
re: Motionsoversigt
Så vidt jeg har forstået det, dækker BEREGNET over den mængde kalorier din krop forbrænder blot ved at eksistere (køre i tomgang).
Hvis du lægger mærke til det, så bliver timetallet mindre for BEREGNET, hver eneste gang du smækker en aktivitet på.
Jeg ved ikke hvor grungigt/korrekt dette er, men jeg har selv nogle kalorietal, som jeg skal overholde og så bruger jeg denne kalorietæller, da det er meget lettere end at sidde og regne selv.
Pga. diabetes og lavt stofskifte skal jeg forbrænde ca. 500 kcal mere pr. dag end dette system lægger op til, for at tabe mig. Snak med din læge og få fastlagt et kalorietal der og benyt det istedet.
Mvh /DG
Hvis du lægger mærke til det, så bliver timetallet mindre for BEREGNET, hver eneste gang du smækker en aktivitet på.
Jeg ved ikke hvor grungigt/korrekt dette er, men jeg har selv nogle kalorietal, som jeg skal overholde og så bruger jeg denne kalorietæller, da det er meget lettere end at sidde og regne selv.
Pga. diabetes og lavt stofskifte skal jeg forbrænde ca. 500 kcal mere pr. dag end dette system lægger op til, for at tabe mig. Snak med din læge og få fastlagt et kalorietal der og benyt det istedet.
Mvh /DG
15 år18. september 2009 kl. 23:22
bruger slettet
re: Motionsoversigt
Mange tak for dit svar
Hilsen Susanne
Hilsen Susanne
15 år19. september 2009 kl. 17:54
Er det tal til at lave om på? Eller er der noget jeg ikke har opdaget herinde endnu..... *smiler*