#2 af Louise79 (slettet)
indtastningssiden
Du læser en tråd i debat > madital.dkLouise79 (slettet)
re: indtastningssiden
Det er fordi varedatabasen ligger i alfabetisk rækkefølge, og der er produkter fra 3-stjernet dem der så kommer først.
Det har intet med reklame at gøre.
Det har intet med reklame at gøre.
15 år13. september 2009 kl. 12:13
bruger slettet
OK
Hvorfor starter siden så ikke med a, b, c osv.
undrer mig
Hvorfor starter siden så ikke med a, b, c osv.
undrer mig
15 år15. september 2009 kl. 15:00
Louise79 (slettet)
Tidligere var det også varerne med A der lå øverst, men siden er åbenbart programmeret til at sætte tal før bogstaver, derfor 3-stjernet står øverst.
15 år16. september 2009 kl. 17:53
Lone
administrator
administrator
Kære brugere,
3-stjernet er lavet af en specifik producent ... og er dermed tastet ind senere end produkterne fra Danmarks Fødevaredatabank. Derfor var varerne ikke at se fra programmets oprindelse men er tilføjet for ca. 2-4 måneder siden (deromkring).
Tallene sorteres desværre før bogstaverne, men jeg er ved at kigge på hele opsætningen med vareindtastning. Det er ikke helt, som jeg ønsker det lige nu og med den nye opsætning er der også mulighed for at få mere data med det samme - i stedet for at skulle gemme og derpå få info.
Men der er lidt, der skal ændres, så det vil lige tage noget tid endnu. Har jo kun fritiden at bruge på dette :-)
Men det er dette, der bliver lavet om på i næste opdatering.
Til nye brugere: jeg arbejder ikke med deadlines, da jeg netop tilbyder servicen i min fritid, så jeg giver aldrig en dato, for jeg vil blive ved med at nyde at lave siden frem for at blive stresset over at lave den. Det håber jeg selvfølgelig, at I kan se min pointe med :-)
Mvh Lone
3-stjernet er lavet af en specifik producent ... og er dermed tastet ind senere end produkterne fra Danmarks Fødevaredatabank. Derfor var varerne ikke at se fra programmets oprindelse men er tilføjet for ca. 2-4 måneder siden (deromkring).
Tallene sorteres desværre før bogstaverne, men jeg er ved at kigge på hele opsætningen med vareindtastning. Det er ikke helt, som jeg ønsker det lige nu og med den nye opsætning er der også mulighed for at få mere data med det samme - i stedet for at skulle gemme og derpå få info.
Men der er lidt, der skal ændres, så det vil lige tage noget tid endnu. Har jo kun fritiden at bruge på dette :-)
Men det er dette, der bliver lavet om på i næste opdatering.
Til nye brugere: jeg arbejder ikke med deadlines, da jeg netop tilbyder servicen i min fritid, så jeg giver aldrig en dato, for jeg vil blive ved med at nyde at lave siden frem for at blive stresset over at lave den. Det håber jeg selvfølgelig, at I kan se min pointe med :-)
Mvh Lone
15 år16. september 2009 kl. 22:05
Lone
administrator
administrator
Og lige for at give et helt præcist svar på reklame-spørgsmålet, så er det ikke et spørgsmål om reklame :-)
Producent-produkterne er udelukkende indtastet pga. at brugerne ønskede mere specifikke produkter.
Producent-produkterne er udelukkende indtastet pga. at brugerne ønskede mere specifikke produkter.
15 år16. september 2009 kl. 22:07
bruger slettet
Kære Lone
Tusind tak for dit svar, jeg glæder mig til du får tid til at gøre det endnu bedre :-)
Mvh Anom
Tusind tak for dit svar, jeg glæder mig til du får tid til at gøre det endnu bedre :-)
Mvh Anom
15 år20. september 2009 kl. 17:50
Marinne (slettet)
Kære Lone,
Jeg vil også bare benytte lejligheden til at sige tak for et super værktøj, og jeg tager hatten af for at du har tid og energi til at køre dette i din fritid. Vi er - som du kan se - rigtig mange, der drager utrolig stor nytte af dit arbejde!
:o) Marinne
Jeg vil også bare benytte lejligheden til at sige tak for et super værktøj, og jeg tager hatten af for at du har tid og energi til at køre dette i din fritid. Vi er - som du kan se - rigtig mange, der drager utrolig stor nytte af dit arbejde!
15 år21. september 2009 kl. 12:44
Marinne (slettet)
Kære Lone,
15 år21. september 2009 kl. 12:48
Marinne (slettet)
Kære Lone,
15 år21. september 2009 kl. 12:52
Hvorfor starter min mad indtastnings siden med 3 stjernet (et eler andet) - er det reklame eller ?
vh. Anom