#2 af Lone (administrator)
Et lille forslag til forbedring :)
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Et lille forslag til forbedring :)
Hej sqzee,
Jeg kan godt forstå dit ønske. Jeg vil forsøge at finde en løsning. Du har ret i, at behovet for denne funktion er steget en del på det seneste :-)
Mvh Lone
Jeg kan godt forstå dit ønske. Jeg vil forsøge at finde en løsning. Du har ret i, at behovet for denne funktion er steget en del på det seneste :-)
Mvh Lone
15 år12. juli 2009 kl. 00:16
sqzee (slettet)
Ihh hvor godt!
Uden af at være alt for overglad så vil jeg bare gerne takke dig for denne side, og oven i købet at være tilgængelig så man sammen kan forbedre den.
Jeg er godt klar over ting tager tid, men jeg er glad for at det kan sættes på listen og ting at se på mht. til denne side.
Så tak :)
Uden af at være alt for overglad så vil jeg bare gerne takke dig for denne side, og oven i købet at være tilgængelig så man sammen kan forbedre den.
Jeg er godt klar over ting tager tid, men jeg er glad for at det kan sættes på listen og ting at se på mht. til denne side.
Så tak :)
15 år12. juli 2009 kl. 10:33
Lone
administrator
administrator
Tak for responsen og velbekomme ;-)
15 år13. juli 2009 kl. 15:59
Som fks. hvis jeg spiser vanillie cheasy yoghurt hver dag, så at så snart jeg taster 'c....' så kommer den vare øverst før alle de andre cheasy varer. Automatisk mens jeg er ved at skrive navnet. Så systemet måske kan huske de varer som jeg mest ofte taster ind.
En anden idé kunne være at man selv kunne vælge nogle favorit varer der stod ude til venstre i menuen lige så snart man går ind under indtast mad så man ikke skal lede lange lister igennem eller huske de præcise betegnelser når man skriver varen man leder efter. Især nu efter der er kommet så mange producentvarer (som er superfedt, det er slet ikke det) så synes jeg det er meget irriterende at man skal køre flere sider igennem når man bare leder efter 'rugbrød'
Jeg håber det kunne bruges. :)