#2 af Lone (administrator)
se de andre
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: se de andre
Hej Tiky,
Det kan godt ske, at jeg skal lave en form for venneliste, hvor man kan tilføje andre brugere ... hvor der så er direkte link til deres profil, hvis den er offentlig.´
Evt. kombineret med en søgemulighed.
Mvh Lone
Det kan godt ske, at jeg skal lave en form for venneliste, hvor man kan tilføje andre brugere ... hvor der så er direkte link til deres profil, hvis den er offentlig.´
Evt. kombineret med en søgemulighed.
Mvh Lone
15 år26. juni 2009 kl. 17:00
Lone
administrator
administrator
Sorry ... Tikv ... ikke med y ;-)
15 år26. juni 2009 kl. 17:01
Tikv (slettet)
Hej Lone
Ok, ja det kunne være fedt for jeg er sammen med to andre indgået lidt en konkurrence så det kunne være fedt at se dem og vi kan desværre ikke være på samtidigt.
Mvh Tine -og tak glæder mig til du får det lavet :-)
Ok, ja det kunne være fedt for jeg er sammen med to andre indgået lidt en konkurrence så det kunne være fedt at se dem og vi kan desværre ikke være på samtidigt.
Mvh Tine -og tak glæder mig til du får det lavet :-)
15 år26. juni 2009 kl. 21:36
Lone
administrator
administrator
Hej Tikv,
Indtil jeg får det lavet, kan du lave dine egne genveje til de to venner/veninder - genvejen til din offentlige profil er f.eks.:
(et forældet link er blevet fjernet)
Det er kun tallet til sidst, der er forskelligt for at komme til profilerne. Højreklik på deres profilnavn, når linket fører til deres offentlige profil og vælg "kopier genvej". Du kan også vælge "egenskaber" ved højreklik, så kan du også kopiere derinde.
Mvh Lone
Indtil jeg får det lavet, kan du lave dine egne genveje til de to venner/veninder - genvejen til din offentlige profil er f.eks.:
(et forældet link er blevet fjernet)
Det er kun tallet til sidst, der er forskelligt for at komme til profilerne. Højreklik på deres profilnavn, når linket fører til deres offentlige profil og vælg "kopier genvej". Du kan også vælge "egenskaber" ved højreklik, så kan du også kopiere derinde.
Mvh Lone
15 år27. juni 2009 kl. 12:27
Men er der nogen der ved om man kan se de brugere der ikke er online?- og hvordan?