Energifordeling-kan man selv ændre værdierne?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Energifordeling-kan man selv ændre værdierne?
Hej :-) Jeg har lige fundet denne side idag - den er jo super! Virkelig et flot initiativ og meget brugervenlig. Men jeg tænkte på, om man selv kan ændre i energifordelingerne, der er forudbestemt?
Altså, f.eks. at jeg gerne vil have, at en højere procentdel af min kost består af protein (så jeg kan få en glad smiley ;-)).
Beklager meget, hvis dette er taget op for nylig - jeg forsøgte med søgefunktionen, men der var så mange hits, så kiggede kun de første sider :-)

- MLJ
15 år27. maj 2009 kl. 23:02
re: Energifordeling-kan man selv ændre værdierne?
Følger lige med det kunne jeg nemlig også godt tænke mig :-)
15 år28. maj 2009 kl. 13:15
Ja - det kunne jeg faktisk også - træner en del, og ville generelt gerne forsøge at spise mere proteinrigt.
15 år28. maj 2009 kl. 15:52
Ja, netop også min tanke med det. Jeg ved selvfølgelig godt, at der er forskellige holdninger til, hvor meget protein man reelt behøver, men jeg plejer godt nok at spise lidt mere end anbefalet her :-)
Omvendt kom jeg så også til at tænke på, at det jo er fint nok, at værdierne er nogenlunde forudbestemt, for ellers vil nogle måske nærmest droppe fedtet i kosten (hvilket jo absolut ikke er hensigtsmæssigt!). Men måske man kan lave forskellige værdier efter træningsniveau og - type... men det bliver godt nok noget komplekst kan jeg godt se :-)
15 år28. maj 2009 kl. 16:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...