Hvad synes I om kalenderen?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvad synes I om kalenderen?
Vil lige høre, om I tror, I vil komme til at bruge kalenderen?

Mvh Lone
15 år24. maj 2009 kl. 10:05
re: Hvad synes I om kalenderen?
Hvilken kalender?
15 år26. maj 2009 kl. 13:21
Har sat et link på velkomstsiden ... som nyhed :-)

Det hedder madital.dk

Det er for at holde hinanden opdateret om diverse sundhedstiltag og foredrag rundt om i landet, som kunne være interessante.

Hvis der ikke er interesse for kalenderen, piller jeg den af igen. Så det er blot lige for at høre :-)

Mvh Lone
15 år26. maj 2009 kl. 22:02
Jeg syntes kalenderen er smart, jeg ved ikke helt om jeg vil komme til at bruge den, for er faktisk slet ikke klar over hvad der er af arrangementer og foredrag indefor det område.

Ha ha lone du er vist kommet til at logge ind med en forkert profil da du skrev det sidste indlæg (kom sådan til at tænke på filmen de grønne slagtere)
15 år26. maj 2009 kl. 23:21
Hovsa ja! Havde lige midlertidig navneforandring :-)

Den Grønne Slagter er en producentprofil, hvor diverse varer kan sættes op og ses af alle :-) (tak Mia :-))

Jeg ved såmænd heller ikke, om jeg selv vil bruge kalenderen. Men jeg tænker, at hvis man ikke ved, at der er et foredrag i nærheden. Ja, så hører man det i al fald helt sikkert ikke :-)

Mvh Lone
15 år27. maj 2009 kl. 17:09
Ahhh den er da oplagt at få gang i :)
Ikke blot til foredrang om kost, men også diverese motionsarrangementer.... bl.a. var der jo Ladywalk i Mandags den ville jo også have pyntet på kalenderen (har været lidt ofline fra madital på det seneste... så ser først funktionen nu)
15 år27. maj 2009 kl. 20:57
Jeg synes det er en god idé, men jeg kommer ikke til at bruge den fra madital.

Jeg vil dog gerne kunne se den i min egen kalender. Man kan nemlig tilføje fremmede kalendere i google kalender, så jeg kan se arrangementerne via min egen kalender i google.

Der står følgende under "tilføj via webadresse":
"Hvis du kender adressen på en kalender (i iCal-format), kan du indtaste den her."

Kan man det?
15 år1. juni 2009 kl. 09:48
Jeg satte "madital.dk" ind i min egen google kalender og jeg fik helligdagene fra maditals kalender at se i min kalender. Men ikke Chris MacDonald om torsdagen.

Og jeg har allerede lagt helligdagene ind i min egen kalender så det er dobbelt :-)

Det bedst ville være hvis man ikke fik helligdagene med - men de andre begivenheder.
15 år1. juni 2009 kl. 09:54
Denne adresse får jeg når jeg klikker ICAL:
google.com

Jeg tror man kan benytte ovenstående ved at se under:
- andre kalendere
- tilføj
- tilføj via webadresse (her beder den om ICAL-format)

Jeg tror kun, at ovenstående er til selve foredrags-kalenderen.

Skriv gerne her når/hvis det virker, så andre kan få det til at virke også.

Hvis I vil have redigeringsmuligheder, så I selv kan lægge tiltag på, må I meget gerne sende jeres email til mig, så jeg kan få tilføjet jer til skrivemulighederne.

Mvh Lone
15 år1. juni 2009 kl. 10:54
Det virker - jeg har nu madital-kalenderen vist på min egen kalenderside i google.com. Jeg har i forvejen 4 kalendere vist der - så jeg er ved at løbe tør for farver at give dem :-)

Jeg synes i øvrigt godt du kan lægge et link til kalenderen - samt lidt hjælp til hvordan man får den i sin egen kalender - nederst på siderne. Altså ved siden af sidst-opdateret-dato og kontakt-linket. Det vil måske også gøre at nogle flere bruger det.
15 år1. juni 2009 kl. 13:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...