Nye varer i egne opskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Nye varer i egne opskrifter
Det ville være dejligt, hvis man kunne vælge de nye varer når man skal taste opskrifter ind. Kosttilskud ville også være rart at kunne taste i en opskrift. Min morgenmad består nemlig af 5 faste ingredienser og dem ville jeg så bare kunne vælge som en opskrift - super nemt for mig.
15 år21. maj 2009 kl. 08:07
re: Nye varer i egne opskrifter
Og hvis man så også kunne skrive "1 portion = 300 gram", som man kan under varer ville det være helt perfekt :-)
15 år21. maj 2009 kl. 08:09
Ang. de nye varer. Det finder jeg ud af så snart jeg har mulighed for det.

Kosttilskud ... ja, kan godt se logikken.

Hvilke 5 ingredienser er det? Er det kosttilskud det hele? Måske kan det laves på en bedre måde?

Det med 1 portion kan allerede skrives på, men jeg kan se at teksten står som om det er dagbogen man taster ind i - det er forkert. Feltet under opskriften er til at skrive vægtangivelse ind i.

Mvh Lone

Mvh Lone
15 år21. maj 2009 kl. 23:46
Dejligt. Morgenmaden er en kombination af dagens 2 kosttilskud, cheasy, kvark og fiberdrys.

Nu da arlas varer er tastet ind vil det jo være smart at have med her, da deres produkter indgår i mange retter.
15 år22. maj 2009 kl. 07:25
Jeg har gjort, så man nu kan taste producentprodukterne ind i egne opskrifter.

Det med kosttilskud er lige lidt mere kompliceret end jeg først havde tænkt, fordi kosttilskudene regner i stk og opskriften regner i gram.

Jeg vil hellere sætte på, at man på et tidspunkt angiver sine daglige kosttilskud, og så kommer de selv på dag efter dag. Men det går der lige noget tid med - nok en måned.

Mvh Lone
15 år22. maj 2009 kl. 22:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...