#2 af BettinaKL (slettet)
Mit underskud i kcal i forhold til hvad?
Du læser en tråd i debat > madital.dkBettinaKL (slettet)
re: Mit underskud i kcal i forhold til hvad?
Det beregneren siger du mindst skal have om dagen er bare en information om, hvad du ikke burde ligge under.
Dit underskud hver dag bør være mindts differencen af hvad du har forbrændt og hvad du har indtgate, for at du taber dig. Lad os sige du har forbrændt 2000 kcal, og indtaget 1500 kcal. Så er dit underskud for den pågældende dag på 500 kcl, hvilket ligger over det underskud du bør have for at tabe dig, så så er det fint.
Med andre ord, hvis du har spist lidt rigeligt en dag kan du stadig rette op på underskuddet ved at motionere noget mere den dag :-) Og de dage du motionerer meget kan du tillade dig at indtage noget mere.
Giver dte mening?
Dit underskud hver dag bør være mindts differencen af hvad du har forbrændt og hvad du har indtgate, for at du taber dig. Lad os sige du har forbrændt 2000 kcal, og indtaget 1500 kcal. Så er dit underskud for den pågældende dag på 500 kcl, hvilket ligger over det underskud du bør have for at tabe dig, så så er det fint.
Med andre ord, hvis du har spist lidt rigeligt en dag kan du stadig rette op på underskuddet ved at motionere noget mere den dag :-) Og de dage du motionerer meget kan du tillade dig at indtage noget mere.
Giver dte mening?
15 år20. maj 2009 kl. 15:25
seasongirl (slettet)
re: Mit underskud i kcal i forhold til hvad?
ahhh ja, det tror jeg :D
Mange tak for hjælpen!
Mange tak for hjælpen!
15 år20. maj 2009 kl. 15:34
Jeg er helt ny, så jeg har en del spørgsmål, men her kommer det jeg bakser med lige nu:
Der står under min oversigt at for at nå mit mål, skal jeg have et underskud på 341 kcal eller mere.
Hvad er dette tal i forhold til?? I forhold til hvad beregneren siger jeg mindst skal have om dagen af kcal eller i forhold til det indtag beregneren siger jeg mangler for i dag?
Jeg håber I forstår mit spørgsmål :)
På forhånd tak