Hjælp!

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hjælp!
Hej allesammen.

Jeg er ny her og har ikke akut brug for et vægttab men ville ikke have noget imod at smide et par kilo.
Derfor synes jeg dette er en god hjælp til ikke at spise løs, når man har muligheden for at holde øje med sit kalorieindtag.

Men - kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg ser det samlede 'resultat' for dagen (med mad og motion)?
Og er det ikke muligt at finde en oversigt over hvor mange kalorier der er i de forsk. madvarer, så man kan holde øje med det løbende?
Derudover har jeg i oprettelsen af min profil sat mit aktivitetsniveau til 'middel', med tanke på min træning. Jeg træner ca. 4-5 gange om ugen, i alt knap 4 timer. Er det okay sat til middel så?

I må tilgive mig hvis det er nogle virkelig dumme spørgsmål - ellers: på forhånd tak for hjælpen.. :)
15 år18. maj 2009 kl. 21:52
re: Hjælp!
Hvis du holder musen over "Info" i hovedmenuen, øverst til højre, kommer der en undermenu frem, hvor du kan vælge oversigt, mad, motion eller alle varer.

Her kan du få uddybet dine indtastninger og følge med i detaljer
15 år19. maj 2009 kl. 12:37
Tusind tak for hjælpen.. :)
15 år19. maj 2009 kl. 13:52
Lad være med at underspille hvis du vil tabe dig. Du kan nemlig ikke bare tabe dig fordi 'du ikke har noget imod det'. Det nytter ikke noget at være pinlig over det.
15 år19. maj 2009 kl. 17:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...