#2 af Lone (administrator)
Mine varer
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Mine varer
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener?
Du taster varen ind i kJ (SKAL være kJ og ikke kcal, da programmet automatisk regner om til kcal hvis du har valgt denne enhed).
Denne indtastning bliver egentlig ikke brugt af programmet på nuværende tidspunkt, men det er en fremtidssikring, hvis jeg skulle implementere det på et senere tidspunkt.
Programmet beregner energien ud fra protein, kulhydrat og fedt.
Jeg er nødt til at få uddybet spørgsmålet, hvis svaret ikke findes i ovenstående :-)
Mvh Lone
Du taster varen ind i kJ (SKAL være kJ og ikke kcal, da programmet automatisk regner om til kcal hvis du har valgt denne enhed).
Denne indtastning bliver egentlig ikke brugt af programmet på nuværende tidspunkt, men det er en fremtidssikring, hvis jeg skulle implementere det på et senere tidspunkt.
Programmet beregner energien ud fra protein, kulhydrat og fedt.
Jeg er nødt til at få uddybet spørgsmålet, hvis svaret ikke findes i ovenstående :-)
Mvh Lone
15 år17. maj 2009 kl. 21:40
bruger slettet
Hej Lone
Jeg tror nok jeg forstår det. Men hvis jeg har indtastet kcal - så er det altså bare blevet til et blankt felt, når jeg har gemt det. Har det altid været kj i de varer jeg selv har indtastet ?
Ja - undskyld hvis jeg lyder lidt forvirret. Håber du forstår mig alligevel.
Mvh Anom
Jeg tror nok jeg forstår det. Men hvis jeg har indtastet kcal - så er det altså bare blevet til et blankt felt, når jeg har gemt det. Har det altid været kj i de varer jeg selv har indtastet ?
Ja - undskyld hvis jeg lyder lidt forvirret. Håber du forstår mig alligevel.
Mvh Anom
15 år17. maj 2009 kl. 21:47
Lone
administrator
administrator
Hvor er det blanke felt?
Måske mener du, at nogle af dine "gamle" varer har et blankt felt. Jeg har tilføjet feltet for ganske nyligt, så det er nok derfor, du ikke har tastet noget der. Men det betyder ikke noget - da feltet jo pt. ikke bliver brugt.
Feltet har været kJ fra første dag, det kom på :-)
Blot brug feltet fremover til nye varer ... og husk enheden kJ ;-)
Mvh Lone
Måske mener du, at nogle af dine "gamle" varer har et blankt felt. Jeg har tilføjet feltet for ganske nyligt, så det er nok derfor, du ikke har tastet noget der. Men det betyder ikke noget - da feltet jo pt. ikke bliver brugt.
Feltet har været kJ fra første dag, det kom på :-)
Blot brug feltet fremover til nye varer ... og husk enheden kJ ;-)
Mvh Lone
15 år17. maj 2009 kl. 23:08
bruger slettet
TAK LONE
Nu har jeg forstået det. Alt OK
MVH Anom
Nu har jeg forstået det. Alt OK
MVH Anom
15 år18. maj 2009 kl. 09:42
Hvordan kan det være at "mine varer" ikke har nogen energi?. Men når jeg taster varen så er der en energi på ?
Der står ud for varen energi Kj - men intet antal kj eller kcal. Underligt ikke.
Jeg mener at jeg har tastet varerne med kcal - er det fordi det er blevet ændret af dig til kj ? Og at maskinen ikke selv har rettet til kj.
Kh Anom