#2 af bruger slettet
Forstår ikke rigtig udregningerne
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Forstår ikke rigtig udregningerne
Hej Igen Lone
Det er når man skal udregne sine egne opskrifter det går galt. Tallene passer slet ikke. Kunne du se på det. Tusind tak. Anom
Det er når man skal udregne sine egne opskrifter det går galt. Tallene passer slet ikke. Kunne du se på det. Tusind tak. Anom
15 år3. maj 2009 kl. 09:44
bruger slettet
Hej igen igen Lone
Nu har jeg forsket lidt mere i det. Det er kun mime egne opskrifter den tæller galt. Hverken kalorier, fedt, kulhydrater eller protein er rigtige. Hvorfor ????
Anom
Nu har jeg forsket lidt mere i det. Det er kun mime egne opskrifter den tæller galt. Hverken kalorier, fedt, kulhydrater eller protein er rigtige. Hvorfor ????
Anom
15 år3. maj 2009 kl. 09:56
Lone
administrator
administrator
Hej Anom,
Du har ret, den viser ikke de rigtige tal i tabellen, når man bruger opskrifter. Den viser dog de rigtige tal på "bundlinjen", så du kan godt gå ud fra udregningerne. Jeg ser på fremvisningen af dataene med det samme.
Tak for beskeden.
Mvh Lone
Du har ret, den viser ikke de rigtige tal i tabellen, når man bruger opskrifter. Den viser dog de rigtige tal på "bundlinjen", så du kan godt gå ud fra udregningerne. Jeg ser på fremvisningen af dataene med det samme.
Tak for beskeden.
Mvh Lone
15 år3. maj 2009 kl. 10:25
Lone
administrator
administrator
Så er problemet rettet. Jeg var ved at forbedre noget mht. fremvisningstiden i går, så det må være der problemet er opstået.
Tak igen for henvendelsen :-)
Mvh Lone
Tak igen for henvendelsen :-)
Mvh Lone
15 år3. maj 2009 kl. 10:57
bruger slettet
Hej Lone
Tusind Tak ;-) det var dejligt. Skønt du kunne klare problemet så hurtigt.
Fortsat go' søndag.
Knus Anom
Tusind Tak ;-) det var dejligt. Skønt du kunne klare problemet så hurtigt.
Fortsat go' søndag.
Knus Anom
15 år3. maj 2009 kl. 12:28
Lone
administrator
administrator
Det var så lidt - programmet skal selvfølgelig være i orden :-)
15 år3. maj 2009 kl. 14:00
Jeg sidder netop nu og laver en ugeplan med kost. Pludselig observerer jeg at sammentællingerne ikke stemmer overens med de tal der står på bundlinien ?? kan du sige mig det. Det er bl.a. når man er inde på energi delen.Ellers tak for et kanon godt sted at være
Knus Anom