Den gule bjælke med vægttab

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Den gule bjælke med vægttab
Hej
Da jeg nåede mit første mål, kom der en gul bjælke frem med mit vægttab og et tillykke. Problemet er at nu har jeg nået mit andet mål, jeg sætter nye mål hver uge, og feltet er ikke opdateret. Der står stadig tillykke med de 2,6 tabte kilo, selvom jeg har tabt mere nu. Bliver bjælken ikke automatisk opdateret undervejs?
15 år24. april 2009 kl. 08:14
re: Den gule bjælke med vægttab
Den gule bjælke ønsker tillykke med dit seneste mål. Hvis du derefter sætter dig et nyt mål vil dette ikke blive talt med i sidste måls tabte kilo.

Bjælken vises et bestemt antal dage efter det nåede mål.

Når du når et nyt mål bliver bjælken opdateret med dette måls tabte kg.

Mvh Lone
15 år26. april 2009 kl. 15:55
Problemet er bare at bjælken stadig ønsker mig tillykke med mit første mål og jeg har altså også nået mit 2. mål, men der skete intet i bjælken.
15 år26. april 2009 kl. 18:44
Et par dage efter mit sidste indlæg ændrede den gule bjælke sig og ønskede mig nu tillykke med mit 2. mål. Dog ser det lidt mærkværdigt ud der står nemlig tillykke med de 0.90000000000001 tabte kg !!

Nu har jeg så nået mit 3. mål, men igen er den gule bjælke ikke opdateret, så Lone det fungerer altså ikke på min side. Der er ikke andre som har skrevet at de har det samme problem, så jeg vil egentlig gerne vide om det skyldes noget jeg har indtastet forkert eller om det er en generel fejl.
15 år30. april 2009 kl. 13:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...