Virker ikke i Firefox

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Virker ikke i Firefox
Det er et irritationsmoment når en side kun kan fungere i Internet Explorer.
19 år12. august 2005 kl. 11:54
re: Virker ikke i Firefox
Ja jag körer också med firrefox men min fungere
19 år12. august 2005 kl. 12:24
re: Virker ikke i Firefox
Hvilke ting drejer det sig mere specifikt om?

Mvh Lone
19 år12. august 2005 kl. 12:35
re: re: Virker ikke i Firefox
Jeg har også konstateret at madital ikke kører ordentligt med Firefox. Der sker blandt andet det, at der ikke kommer menupunkterne øvers oppe, når man har logget sig på, så man kan ligesom ikke komme længere. Det ville være skønt hvis det kunne køre i Firefox, da den på mange måder er meget rarere at arbejde med. Man kan blandt andet meget nemmere have åbnet flere samtidige sider, det er rart ikke at skulle sidde og klikke frem og tilbage i siderne men bare oprette nye faneblade.
Jeg er ikke så meget inde i alt det tekniske, men jeg ved at hvis sådanne sites overholder visse standarder skulle de også kunne fungere med Firefox, så det må være udfordringen - at de standarder overholdes!!!
19 år14. august 2005 kl. 19:43
re: re: re: Virker ikke i Firefox
Ok, jeg forstår ikke helt hvorfor menuen ikke kommer frem i firefox. Kommer den frem i Internet Explorer på samme computer?

For ellers har det noget at gøre med at et lille program Flash Player ikke er installeret.

Det kan downloades på macromedia.com

Mvh Lone
19 år14. august 2005 kl. 22:35
re: re: re: re: Virker ikke i Firefox
Den kommer fram i internet explore,men inte i firefox ja firefox har måske ikke alla de extensions man behöver men man gå ud og lede på deres hjemmeside.
19 år31. august 2005 kl. 11:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });