#2 af Lone (administrator)
Mælk
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Mælk
Hej Sommer,
I øjeblikket er det kun vand der tæller, og du har vist ret, det burde tælle med. Jeg er lidt i tvivl om det blot er vand, der skal indgå i de anbefalede 2 liter om dagen.
Jeg har forsøgt at få nogle, der ved (en del) mere end mig indenfor områderne mad og motion til at kigge på programmet, men det har ikke rigtig lykkedes mig endnu. Jeg vil dog tage det op igen her engang.
Dit spørgsmål er noteret :-) Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Så indtil videre må du nøjes med blot at vide med dig selv at du indtager mere end det programmet viser. Håber det er ok :-)
Mvh Lone
I øjeblikket er det kun vand der tæller, og du har vist ret, det burde tælle med. Jeg er lidt i tvivl om det blot er vand, der skal indgå i de anbefalede 2 liter om dagen.
Jeg har forsøgt at få nogle, der ved (en del) mere end mig indenfor områderne mad og motion til at kigge på programmet, men det har ikke rigtig lykkedes mig endnu. Jeg vil dog tage det op igen her engang.
Dit spørgsmål er noteret :-) Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Så indtil videre må du nøjes med blot at vide med dig selv at du indtager mere end det programmet viser. Håber det er ok :-)
Mvh Lone
19 år12. august 2005 kl. 12:32
Tusind tak for en fantastisk side - endelig har jeg fundet melodien, og det fungerer perfekt for mig.
Men lige et spørgsmål: Hvordan kan det være, at mælk og cacaomælk ikke tæller med i dagens væskeregnskab?? For mig at se burde et glas skummetmælk til morgenmaden da tælle lige så vel som et glas vand, men det ser ikke ud til at være tilfældet. Hvorfor?
Mange hilsener
Sommer