#1 af iakob
Ønske: Mulighed for at kunne markere som læst
Du læser en tråd i debat > madital.dkiakob
Ønske: Mulighed for at kunne markere som læst
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en lille knap på forum-niveau eller på tråd-niveau hvor man kan markere de pågældende indlæg som læste.
15 år10. februar 2009 kl. 12:38
Lone
administrator
administrator
re: Ønske: Mulighed for at kunne markere som læst
Hej iakob,
Når du går ind i det enkelte forum vises nogle konvolutter - enten en lukket, en åben, eller ingen overhovedet.
Lukket konvolut: Du har intet læst i denne tråd.
Åben konvolut: Du har tidligere læst noget i tråden, men der er kommet nyt siden sidst.
Ingen konvolut: Du har læst alt, hvad der står i denne tråd.
Jeg har godt nok overvejet, om jeg skulle sætte konvolutter på forum-niveau - altså på forumoversigten. Men jeg har også i den forbindelse overvejet, at der nok blot ville stå åbne konvolutter hele tiden, fordi jeg tror ikke det er ret mange, som læser alle indlæg i forum.
Skriv gerne kommentarer til mine ovenstående tanker.
Mvh Lone
Når du går ind i det enkelte forum vises nogle konvolutter - enten en lukket, en åben, eller ingen overhovedet.
Lukket konvolut: Du har intet læst i denne tråd.
Åben konvolut: Du har tidligere læst noget i tråden, men der er kommet nyt siden sidst.
Ingen konvolut: Du har læst alt, hvad der står i denne tråd.
Jeg har godt nok overvejet, om jeg skulle sætte konvolutter på forum-niveau - altså på forumoversigten. Men jeg har også i den forbindelse overvejet, at der nok blot ville stå åbne konvolutter hele tiden, fordi jeg tror ikke det er ret mange, som læser alle indlæg i forum.
Skriv gerne kommentarer til mine ovenstående tanker.
Mvh Lone
15 år10. februar 2009 kl. 18:16
antihero (slettet)
re: Ønske: Mulighed for at kunne markere som læst
Det lyder ellers som en god idé.. Det er ret irriterende at skulle åbne alle rummene.
15 år19. februar 2009 kl. 23:01