#1 af bruger slettet
Hvorfor siger den ikke om målet er nået?
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
Hvorfor siger den ikke om målet er nået?
Jeg havde sat mig et mål som jeg nåede igår som også var sidste dag for målet. Alligevel står der ikke at jeg har nået måket når jeg går ind under mål, hvordan kan det være?
15 år19. januar 2009 kl. 22:06
Buffy1 (slettet)
re: Hvorfor siger den ikke om målet er nået?
Det har jeg også undret mig over. Der står bare at funktionen kommer senere, men hvornår kommer den?
Det er altså ærgerligt, at man har nået målet og så mangler funktionen som viser at man har nået målet.
Det er altså ærgerligt, at man har nået målet og så mangler funktionen som viser at man har nået målet.
15 år20. januar 2009 kl. 12:41
Lone
administrator
administrator
I har ret, at det ikke står der ret længe - men I skulle gerne have set et tillykke på både oversigt og velkomstside, da målet blev nået.
Hvis man hurtigt derefter sætter sig et nyt mål bliver "tillykke" overskrevet. Det er nok ikke så godt.
I har ret - det burde fremhæves noget mere. I al fald der hvor der står "kommer senere", men jeg synes også at det må fremhæves mere.
Hvad siger I? Er det nok at det står på oversigten, eller skal det stå som en slags overskrift på alle sider?
Mvh Lone
Hvis man hurtigt derefter sætter sig et nyt mål bliver "tillykke" overskrevet. Det er nok ikke så godt.
I har ret - det burde fremhæves noget mere. I al fald der hvor der står "kommer senere", men jeg synes også at det må fremhæves mere.
Hvad siger I? Er det nok at det står på oversigten, eller skal det stå som en slags overskrift på alle sider?
Mvh Lone
15 år20. januar 2009 kl. 17:35
iakob
Jeg mener at hvis man har nået et mål, så kan man ikke blive rost nok. På alle sider lyder rimeligt. ;-)
15 år21. januar 2009 kl. 09:37
Buffy1 (slettet)
Når man taber sig er ros alfa og omega, selvom det bare er fra en maskine så fremhæv det endelig noget mere.
15 år21. januar 2009 kl. 10:08
Lone
administrator
administrator
Ok, det skal blive taget op til overvejelse, hvad der skal sættes ind ;-)
15 år21. januar 2009 kl. 17:27
bruger slettet
Jeg synes bare det skal stå på den side hvor målene står... Men nu sætter jeg mig også mål for hver uge og når derfor mange mål...
15 år23. januar 2009 kl. 11:03
Lone
administrator
administrator
Dvs. ikke som det ses nu? - får du vist den gule bjælke? :-)
15 år23. januar 2009 kl. 15:57
Maurits (slettet)
Jeg har netop oprettet et nyt indlæg om en form for visuel nedtællingsmåleenhed...pyh langt ord men se mit indlæg. Det kunne være fedt at visualisere det endnu mere, hvordan dagene går frem til målet er nået...på en eller anden smart måde, som jeg ikke har svaret på desværre :)
15 år25. januar 2009 kl. 17:32
tynd74
hej lone
kunne godt tænke mig en smiley eller ligende, for os der har tabt os ,og har nået vores mål og dermed har sat programmet til at holde vægten.;O)
lise
kunne godt tænke mig en smiley eller ligende, for os der har tabt os ,og har nået vores mål og dermed har sat programmet til at holde vægten.;O)
lise
15 år25. januar 2009 kl. 18:11