#2 af Lone (administrator)
udviklingstiltag ; mulighed at sortere på dato
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: udviklingstiltag ; mulighed at sortere på dato
Hej Agneta,
Jeg fandt ud af, at det ikke var så kompliceret med dette tiltag ud fra hvorledes siden allerede er skruet sammen, så det er allerede tilføjet siden :-)
Mvh Lone
Jeg fandt ud af, at det ikke var så kompliceret med dette tiltag ud fra hvorledes siden allerede er skruet sammen, så det er allerede tilføjet siden :-)
Mvh Lone
15 år23. januar 2009 kl. 21:13
Agneta
re: udviklingstiltag ; mulighed at sortere på dato
Ja og tusind tak for det ! Super godt at det kunne lade sig gøre.
hilsen Agneta
hilsen Agneta
15 år29. januar 2009 kl. 18:49
helt fantastisk side som virkelig er til stor gavn. Jeg kunne ønske at under Info -mad, hvor jeg kan sortere på måltid, kulhydrat etc. også fandtes en kolonne med dato (implicit morgenmad frokost aftensmad i kronologisk orden). Hvis jeg så kunne gemme eller printe f. eks en gang pr uge - så har jeg virkelig et godt redskab.
Jeg er henvist til diætist og hun har bedt mig skrive kostdagbog. (Har tænkt mig at på en eller anden måde kan det vel gemmes og mailes eller printes, evt. via Paint.) Men der er måske andre end mig der går til diætist eller på anden vis ønsker et periodevist overblik hvor en datokolonne vil være super.
Har overvejet at jeg kunne bruge kostdagbogen men den har jo slet ikke de finesser og overskuelighed som "mad" har.
hilsen Agneta