#2 af Superwoman
Sovetryne??
Du læser en tråd i debat > madital.dkSuperwoman
re: Sovetryne??
Jeg gætter på at det er fordi programmet automatisk indberegner 8 timers søvn fra starten af? 8 + 6 = 14. Det virker logisk.
Hvordan man ændrer det ved jeg faktisk ikke - det kan Lone nok svare på.
Hvordan man ændrer det ved jeg faktisk ikke - det kan Lone nok svare på.
15 år16. januar 2009 kl. 13:25
claus (slettet)
Det er korrekt, at hvis man ikke indtaster al tiden, så beregner den resten af tiden til 8 timers søvn og stillestående arbejde for resten.
Så hvis du vil taste din søvn ind selv, så skal du også sørge for at taste ind for hele døgnet, ellers regner den med, at noget af den tid, du ikke har tastet ind, det må være søvn.
Selv gør jeg det, at jeg taster ind for al den tid, jeg er vågen. Hvis jeg så er vågen 16 timer eller mere, så beregner den selv resten til søvn. Hvis jeg er vågen mindre end 16 timer (det sker) så skal jeg lige huske at indtaste søvn udover de 8 timer selv...
Så hvis du vil taste din søvn ind selv, så skal du også sørge for at taste ind for hele døgnet, ellers regner den med, at noget af den tid, du ikke har tastet ind, det må være søvn.
Selv gør jeg det, at jeg taster ind for al den tid, jeg er vågen. Hvis jeg så er vågen 16 timer eller mere, så beregner den selv resten til søvn. Hvis jeg er vågen mindre end 16 timer (det sker) så skal jeg lige huske at indtaste søvn udover de 8 timer selv...
15 år16. januar 2009 kl. 16:32
Ulla B (slettet)
Hvis I ikke taster for hele dagen, så skal I blot lade være med at taste søvn ind - så beregner den godt nok 8 timers søvn, hvor det selvfølgelig godt kan være, at man har sovet i 6 eller 7 timer kun.
Men jeg kan se, at jeg skal have kigget på motionsdelen på et tidspunkt også.
Lige nu lægger den 8 timer til.
Mvh Lone
Men jeg kan se, at jeg skal have kigget på motionsdelen på et tidspunkt også.
Lige nu lægger den 8 timer til.
Mvh Lone
15 år18. januar 2009 kl. 11:45
Hvordan kan det være at når jeg f.eks. her d. 13. og 16. januar taster ca. 6 timers søvn ind at min dagbog så fortæller mig at jeg har sovet i ca. 14 timer?? Når jeg kikker på indtastet motion hvor jeg har tastet tiden ind står den korrekt nok anført men når jeg så ser den samlede oversigt over "motion" samt i min dagbog så er tallet mere end fordoblet?