Stem på udviklingstiltag

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Stem på udviklingstiltag
Jeg har lavet en side, hvor du kan stemme på nye udviklingstiltag. Så klik ind på (et forældet link er blevet fjernet) og lad mig høre, hvorledes du synes, at Madital skal forbedres.

Mvh Lone
15 år11. januar 2009 kl. 09:20
re: Stem på udviklingstiltag
Hej Lone - Rigtig mange tak for den gode hjemmeside. Anbefaler den vidt og bredt.

Må man foreslå et andet emne: "forøg hastigheden på programsiderne"? Jeg tror mange skræmmes væk af de ret langsomme svar tider man oplever, når man gerne hurtigt vil klikke sine data ind før man går i seng.
15 år11. januar 2009 kl. 13:21
Selvfølgelig må du gerne foreslå flere emner :-)

Jeg bliver dog blot nødt til at have uddybet det, for dette punkt er jeg uvidende om. Hvilke sider er det præcist, der går langsomt? Du skriver det som om det er når man klikker "gem" efter at have indtastet mad og bliver sendt videre til oversigten? Er det dér og er der andre steder?

Og er det på bestemte tidspunkter på dagen?

Jeg aktiverer lige en lille timer i bunden af siden, så må du meget gerne melde tilbage på, hvor langsomt det er :-)

Mvh Lone
15 år11. januar 2009 kl. 13:32
Tiden er angivet således 0:0:0,00

Hvilket er: ... timer:minutter:sekunder,sekunddele :-)
15 år11. januar 2009 kl. 13:40
Det kan egentlig også have noget at gøre med, hvor lang en periode du ser dine data for. Vælger du en dag, uge, 2 uger, 4 uger, aktivit mål?
15 år11. januar 2009 kl. 13:59
Jeg har nu skrevet punktet på listen, så kan vi altid se på, hvad der helt konkret menes. Det er jo vigtigt uanset, at folk ikke oplever siden som langsom :-)

Tak for henvendelsen - kom gerne med flere ;-)
15 år11. januar 2009 kl. 15:18
Jeg vil meget gerne foreslå et tiltag mere :-) en mulighed for at have en "mailboks" sådan at man kan sende privatbeskeder til hinanden. Det vil være dejlig hvis man f.eks. gerne vil dele noget med en enkelt men ikke har lyst til at udbasunere "lidelserne" til alle på forummet. Dagbogen synes jeg ikke rigtigt virker i den henseende - man opdager nok ikke hvis der er nogen der skriver der og andre har også mulighed for at følge med der så ret privat er det ikke.
15 år11. januar 2009 kl. 18:00
Forslag om privat mailboks hermed oprettet ;-)
15 år12. januar 2009 kl. 16:53
det kunne være rigtigt rart hvis man ku få et direkte link til de andre brugere man taler mest med.....
du kan kalde det for grupper eller venner men det ville være en hjælp. p f t. tina
15 år12. januar 2009 kl. 21:20
Er også super glad for din side Lone, den er en kæmpe stor hjælp i jagten på en sund livsstil - og selvfølglig i kampen med de sidste par kg!
Jeg kunne godt tænke mig, at motionsdelen blev uddybet. Med det mener jeg, at man evt fik mulighed for, at se aktivitetsfaktor for div motionsaktiviteter ligesom det er muligt, at se energi indhold i alle varer.
Mange tak for det arbejde du gør :)
15 år13. januar 2009 kl. 08:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...