#2 af Lone (administrator)
Chatten
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Chatten
Hej beta,
Desværre ikke inden for nærmeste fremtid. Serverne har ikke ressourcerne til det.
Jeg har kigget med lys og lygte efter noget andet. Jeg har været rigtig glad for dem jeg har nu, men prisen gør at der samtidig er lidt for få muligheder. Samtidig har jeg ikke fundet noget sted som har de muligheder, jeg søger - som ikke er til priser, jeg ikke kan betale.
Så jeg er i et lille dilemma her.
Derfor er der lukket ned for chatten og jeg kan slet ikke sige noget om fremtiden der, for jeg har ikke nogen løsning, desværre.
Mvh Lone
Desværre ikke inden for nærmeste fremtid. Serverne har ikke ressourcerne til det.
Jeg har kigget med lys og lygte efter noget andet. Jeg har været rigtig glad for dem jeg har nu, men prisen gør at der samtidig er lidt for få muligheder. Samtidig har jeg ikke fundet noget sted som har de muligheder, jeg søger - som ikke er til priser, jeg ikke kan betale.
Så jeg er i et lille dilemma her.
Derfor er der lukket ned for chatten og jeg kan slet ikke sige noget om fremtiden der, for jeg har ikke nogen løsning, desværre.
Mvh Lone
15 år8. januar 2009 kl. 17:08
Lone
administrator
administrator
Og selvfølgelig ... godt nytår til dig også ;-)
15 år8. januar 2009 kl. 17:09
beta (slettet)
Hold da op har vi virkelig knevret/skrevet så meget, os der mødtes der om formiddagen, at vi har overbelastet serveren så den brød ned. *sss* det var nu så hyggeligt lige at snakke/skrive med de gode venner, det må vi løse på en anden måde indtil du finder en løsning.
Jeg ved at inde på bl.a Rokken der har de en anden slags chat, prøv lige at kigge derind om det var noget du kunne bruge.
mvh beta
Jeg ved at inde på bl.a Rokken der har de en anden slags chat, prøv lige at kigge derind om det var noget du kunne bruge.
mvh beta
15 år9. januar 2009 kl. 09:45
Lone
administrator
administrator
Hej Beta,
Chatten og den online bruger tælling brugte samme script. Jeg tror, at det var det der brød det ned, derfor har jeg fjernet det hele. Men den online brugerfunktion har jeg blot kunnet ændre til at det viser en liste over folk der er logget på for mindre end 15 min siden (i stedet for at den hele tiden står og opdaterer :-) Chatten har jeg ikke kunnet finde en erstatning til.
Jeg kan ikke finde nogen chat på Rokken? Kun et forum?
Mvh Lone
Chatten og den online bruger tælling brugte samme script. Jeg tror, at det var det der brød det ned, derfor har jeg fjernet det hele. Men den online brugerfunktion har jeg blot kunnet ændre til at det viser en liste over folk der er logget på for mindre end 15 min siden (i stedet for at den hele tiden står og opdaterer :-) Chatten har jeg ikke kunnet finde en erstatning til.
Jeg kan ikke finde nogen chat på Rokken? Kun et forum?
Mvh Lone
15 år9. januar 2009 kl. 16:32
beta (slettet)
Lone du går ind på rokkens forside, oppe for oven i det 4.felt står der chatroom.
Hovedsagen er at madital som sådan virker ok ,så pyt med chatten.
Vi mødes nu inde på facebook.
Mvh beta
Hovedsagen er at madital som sådan virker ok ,så pyt med chatten.
Vi mødes nu inde på facebook.
Mvh beta
15 år14. januar 2009 kl. 08:44
Lone
administrator
administrator
Jeg skal nok være medlem for at se det, for der står blot medlemmer og bliv medlem på den forside, som jeg ser ... på rokken.dk
Godt at I har fundet et andet sted at mødes, jeg har sat chatrummet på stemmelisten.
Mvh Lone
Godt at I har fundet et andet sted at mødes, jeg har sat chatrummet på stemmelisten.
Mvh Lone
15 år14. januar 2009 kl. 21:56
Godt nytår
Er der chance for at chatten kommer op at køre igen?
beta