#2 af Superwoman
vægtskema
Du læser en tråd i debat > madital.dkSuperwoman
re: vægtskema
Heh jeg har det på samme måde. Sæt prikken hen efter "aktivt mål" på vægtskemaet, så kan du kun se det som du har som mål nu - forudsat at du har sat dig et mål...det var i hvert fald en mulighed - lige nu har du garenteret prikken i "Hele min madital periode" og det er lidt nedslåendenår man er faldet i...
15 år5. januar 2009 kl. 17:14
Lone
administrator
administrator
Ud over muligheden for "aktivt mål" kan man også blot indtaste "fra-datoen", så starter grafen derfra.
Mvh Lone
Mvh Lone
15 år5. januar 2009 kl. 19:29
bruger slettet
mange tak lone .... det ser meget bedre ud nu *S* .. så kan jeg starte på en frisk igen *S
Superwoman ... det som du skrev prøvede jeg .. men så var det jo faktisk tomt det hele .. lige med en vægt prik til sidst ;-) .. men tak alligevel *S*
Superwoman ... det som du skrev prøvede jeg .. men så var det jo faktisk tomt det hele .. lige med en vægt prik til sidst ;-) .. men tak alligevel *S*
15 år6. januar 2009 kl. 13:58
Superwoman
Hm det forstår jeg ikke Rikke...med mindre du ikke har sat dig et mål - for så er den selvfølgelig tom...
15 år6. januar 2009 kl. 19:44
claus (slettet)
Det kan jo også ske, hvis man lige har sat sig et mål - så starter det jo i dag og der er kun den ene måling indenfor det aktive mål ;-)
15 år6. januar 2009 kl. 20:34
Noget depri at se at man har været længere nede for 1-2 år siden ... og er startet på en frisk nu .. derfor ville det være dejligt med et helt nyt skema
Mvh Rikke_122