#2 af Buffy1 (slettet)
Manglende respons.
Du læser en tråd i debat > madital.dkBuffy1 (slettet)
re: Manglende respons.
Hej
Nu er siden opbygget sådan at det ikke er administratoren som skal hjælpe dig, men derimod vi andre brugere. Hvis ingen har kunnet svare dig på dit spørgsmål, ja så er der ingen respons.
Jeg kan ikke svare dig på om 2500 kcal er i orden eller ej, men min erfaring er at programmet virker og at det plejer at udregne korrekt, hvilket indtag man skal have.
Nu er siden opbygget sådan at det ikke er administratoren som skal hjælpe dig, men derimod vi andre brugere. Hvis ingen har kunnet svare dig på dit spørgsmål, ja så er der ingen respons.
Jeg kan ikke svare dig på om 2500 kcal er i orden eller ej, men min erfaring er at programmet virker og at det plejer at udregne korrekt, hvilket indtag man skal have.
16 år1. januar 2009 kl. 14:30
iakob
re: Manglende respons
2500 kcal svarer til 10467 kj - det er vist også i den størrelsesorden jeg startede min kur.
Men du er jo noget lettere end jeg var dengang. Til gengæld så havde jeg sat mit motionsniveau på det laveste mulige. Hvad er din aktivitetsniveau på din profil?
Jeg kan heller ikke sige om tallet er rigtig for dig, men jeg har været bruger herinde i 1½ år nu - og har tabt mig stødt og roligt over et helt år ved at være nogenlunde omhyggelig med at indtaste såvel motion som mad.
Hvor har du læst det med 2500 kcal om dagen? På min info-side står der lige nu således:
I venstre side: Din krop behøver et indtag på mindst 5.021 kJ pr. dag.
I højre side: For at nå dit mål: Underskud: 2.000 kJ (eller mere)
Men du er jo noget lettere end jeg var dengang. Til gengæld så havde jeg sat mit motionsniveau på det laveste mulige. Hvad er din aktivitetsniveau på din profil?
Jeg kan heller ikke sige om tallet er rigtig for dig, men jeg har været bruger herinde i 1½ år nu - og har tabt mig stødt og roligt over et helt år ved at være nogenlunde omhyggelig med at indtaste såvel motion som mad.
Hvor har du læst det med 2500 kcal om dagen? På min info-side står der lige nu således:
I venstre side: Din krop behøver et indtag på mindst 5.021 kJ pr. dag.
I højre side: For at nå dit mål: Underskud: 2.000 kJ (eller mere)
15 år2. januar 2009 kl. 21:30
Benni (slettet)
re: Manglende respons.
Det kan vel også skyldes at du har sat en for lang en tidsramme for at nå dit mål, så du ikke behøves at tabe dig ret meget om dagen for at kunne nå det..
Jeg hørte et genelt råd engang om at du taber dig hvis du blot nøjes med at indtage 2000 KCAL om dagen for at tabe dig, - men hvis du har et højt aktivitets nivea er det måske ikke nødvendigt at gå yderligere ned i kost..
Jeg hørte et genelt råd engang om at du taber dig hvis du blot nøjes med at indtage 2000 KCAL om dagen for at tabe dig, - men hvis du har et højt aktivitets nivea er det måske ikke nødvendigt at gå yderligere ned i kost..
15 år5. januar 2009 kl. 06:50
Jeg er ny herinde og syntes det er en super ide med sådan en her.
MEN jeg kan ikke tro jeg skal indtage 2500 kcal om dagen, men en del mindre, jeg har et andet indlæg herinde om det, men der er INGEN RESPONS, er der ikke en administrator? Hvis man ikke får hjælp kan denne side for mig være ligegyldig, for hvis nogen af tingene er forkerte, kan det jo gå den modsatte vej.