Ændring i kcal når motion er tastet?
Du læser en tråd i debat > madital.dkAgneta
re: Ændring i kcal når motion er tastet?
Hej,
jeg er også ny her, og ledte også efter spinning, men bruger nu cykling hurtig højeste antal km /time. Synes faktisk der er rigtig mange muligheder at vælge mellem ved cykling.
Spinning er også forskelligt fra hold til hold, person til person så jeg synes faktisk at hurtig cykling og km/time er meget retvisende. Måske kan du finde ud af hvor mange km du cykler til spinning? Instruktøren har sikkert en idé om det.
hilsen Agneta
jeg er også ny her, og ledte også efter spinning, men bruger nu cykling hurtig højeste antal km /time. Synes faktisk der er rigtig mange muligheder at vælge mellem ved cykling.
Spinning er også forskelligt fra hold til hold, person til person så jeg synes faktisk at hurtig cykling og km/time er meget retvisende. Måske kan du finde ud af hvor mange km du cykler til spinning? Instruktøren har sikkert en idé om det.
hilsen Agneta
15 år2. januar 2009 kl. 10:56
Jeg syntes ikke mit kcal indtag ændrer sig når jeg har indtastet min motion?
Er det fordi at mit kcal indtag er sat fra starten efter at jeg dyrker motion som jeg har opgivet jeg gør?
Hvorfor er spinning ikke en mulighed under motion, det er den mest brugte motionform i år.
Ved godt der står cykling osv, men det står om det er hurtigt og hvor mange km i timen man kører, det er jo ikke det samme.