#2 af CBRN (slettet)
Ændre kcal man skal have om dagen.
Du læser en tråd i debat > madital.dkCBRN (slettet)
re: Ændre kcal man skal have om dagen.
Eller kunne ændre energifordelingen?
16 år23. november 2008 kl. 17:32
Lone
administrator
administrator
Hej,
Jeg må sige, at dette ikke vil blive muligt. Madital forsøger at opretholde en så seriøs og forsvarlig måde at vejlede brugerne i ved at følge offentlige anbefalinger.
Mange andre "eksperter" udtaler sig om rigtig mange andre måder at tilrettelægge en sund livsstil på, hvilket jeg har valgt ikke at følge. Det kan godt være, at nogle har ret i noget af det, men det kan også være, at de tager fejl.
Jeg tager de offentlige sundhedsinstanser for at være mest valide omkring fremme af sundhed i Danmark :-)
Mvh Lone
Jeg må sige, at dette ikke vil blive muligt. Madital forsøger at opretholde en så seriøs og forsvarlig måde at vejlede brugerne i ved at følge offentlige anbefalinger.
Mange andre "eksperter" udtaler sig om rigtig mange andre måder at tilrettelægge en sund livsstil på, hvilket jeg har valgt ikke at følge. Det kan godt være, at nogle har ret i noget af det, men det kan også være, at de tager fejl.
Jeg tager de offentlige sundhedsinstanser for at være mest valide omkring fremme af sundhed i Danmark :-)
Mvh Lone
16 år23. november 2008 kl. 18:32
CBRN (slettet)
Ok, helt i orden. Tænkte bare at når man kunne ændre Adt, kunne det være det også kunne være en mulighed.
16 år23. november 2008 kl. 22:35
bruger slettet
Hej.
Den skriver jeg skal have et kcal indtag på 2500 kcal om dagen, alle andre steder jeg har søgt incl den vægt der oplyser den slags ting, skal jeg have 5-600 kcal MINDRE, ergo tager jeg jo på hvis jeg holder mig til det der bliver skrevet her, har andre oplevet det sammen?
Når jeg starter en ny dag står min motion allerede med en smiley, hvordan kan den det når jeg intet motion har tastet ind?
Den skriver jeg skal have et kcal indtag på 2500 kcal om dagen, alle andre steder jeg har søgt incl den vægt der oplyser den slags ting, skal jeg have 5-600 kcal MINDRE, ergo tager jeg jo på hvis jeg holder mig til det der bliver skrevet her, har andre oplevet det sammen?
Når jeg starter en ny dag står min motion allerede med en smiley, hvordan kan den det når jeg intet motion har tastet ind?
16 år31. december 2008 kl. 07:01
Buffy1 (slettet)
Da du lavede din profil angav du dit aktivitetsniveau og du har så angivet det til at være middel eller over og det er det som gør at din motionssmiley er glad fra starten af dagen....
15 år1. januar 2009 kl. 19:53
Kunne det ikke blive muligt, selv at bestemme hvor mange kcal man skal have om dagen?
Altså hvis man nu følger en bestemt slags kur, hvor der er nogle andre idealmål end dem herinde?
Beklager hvis der er svaret på det før, har været i det forum længe.