TRIMGEL

Du læser en tråd i debat > madital.dk

TRIMGEL
Hej Lone
Fed fed side... Ros herfra... Meeen er du overhovedet ikke kritisk mht til reklamer på siden? Tænker bl.a på Trimgel.dk?!
Undersøger du annoncerne er bliver de bare lagt ind? Tabte lidt da jeg så reklame fra trimgel på denne, synes jeg, seriøse side..
16 år27. august 2008 kl. 09:37
re: TRIMGEL
Hej Anonyme,

Jo, jeg er kritisk med reklamerne. Det indebærer, at jeg har sat et filter op for diverse - især mange pulverkure. Desværre kan jeg kun gøre det, når jeg ser en af deres reklamer, for det er Google, der bestemmer hvad der kommer på - jeg kan kun sortere fra efter, at de har sat dem på.

Jeg tager en sorteringsrunde igen med det samme. I må i øvrigt meget gerne gøre mig opmærksom på "mistænksomme" reklamer fremover også, hvis jeg ikke selv ser dem.

Og tak :-)

Mvh Lone
16 år27. august 2008 kl. 16:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });