hvordan

Du læser en tråd i debat > madital.dk

hvordan
Hvordan taster i mad ind. Gør i det løbende eller først om aftenen. Jeg laver en plan for dagen efter som jeg så følger, for at være sikker på jeg får det hele med. Håber at høre hvad i gør.
16 år24. juli 2008 kl. 11:25
re: hvordan
Det er forskelligt, nogle dage taster jeg ind løbende, nogle gange først om aften, alt efter hvordan dagen er.
16 år24. juli 2008 kl. 13:15
Det er meget forskelligt hvordan jeg gør.

Til hverdag taster jeg ind 3-4 gange om dagen: om morgenen når jeg er mødt på arbejde, efter frokost og efter eftermiddagsmaden. Og så om aftenen når ungerne er puttet.

Men de fleste måltider skriver jeg op på en lille seddel, så jeg kan faktisk taste ind når jeg har tid og lyst.

I weekender og i ferier kan der godt gå lidt længere tid mellem at jeg taster ind - og så kommer mine sedler og min lille sorte lommebog jeg bruger når jeg er afsted, til deres gode ret.
16 år24. juli 2008 kl. 13:42
Nu her hvor jeg har ferie, gør jeg det løbende. Skal jeg nogen steder har jeg madpakke med - så taster jeg ind inden jeg tager afsted.
16 år24. juli 2008 kl. 14:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });